Min dag hittills

När jag ändå håller på så kan jag berätta om mig gårdag .
Vaknade med Erik . Gjorde mig iordning och sedan åkte vi till honom i regnet . Vad gjorde vi sen ? Hmm. Laddade ner filmer. Hata Göteborg bland annat . Sen vid 19.30 var det middag . Kyckling, ris och currysås . Mmm . Efter det körde Erik mig till Friskis & Svettis där jag skulle träffa Carin . Sen kom hon, och vi gick in och pratade lite med en som jobbade där . Vi ska börja träna där nästa vecka (: Sen stod vi och pratade utanför ett tag :P Sen åkte vi till Willys, för jag skulle köpa chips till Erik, och där hittade jag världens största banan :D Haha . Så jag köpte den för att skämta med Erik :P Den var såååå stor . Ska lägga upp bild på den sen :P När jag sedan tagit en promenad hem till Erik i regnet så badade vi :) Det var skönt, för det var ganska kallt ute :P Sen tittade vi på Hata Göteborg . Den var lite skojig :P Sen tittade vi på "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" . Det var ganska bra, fast jag låg och halvsov i slutet av den :P

Det var allt för mig just nu (: Chaao

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag och min kompis ska också börja på friskis, men först till hösten :) eller det är snack om det i alla fall

2007-06-28 @ 15:25:52
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Erik

Och jag har världens sötaste flickvän :D

2007-06-28 @ 15:52:59
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0