Midsommarafton

Hej . Nu ska jag berätta om min midsommarafton .

När jag gjort mig iordning och packat, och Erik kommit och hämtat mig så var vi tvugna att åka hem till Erik och hämta pengar . Sen åkte vi moppe till Enhörna . Det var lite smått jobbigt . När vi lämna väskorna och sagt hej till min farmor och farfar (som alltid tar längre tid än vad man tänkt sig :P) så åkte vi till ICA för att handla mat . När vi skulle ta potatis så skrämde Eriks klasskompis Philip honom . Han jobbade där . Han var lång . Sen köpte vi jordgubbar och åkte tillbaka . Jag började lite senare laga lunch till min man som satt i soffan och läste tidningen, och lagom till vi skulle äta så började filmen "Grease 2", då blev jag glad :) Efter lunchen, så hoppade vi studsmatta.. Sen tog det ett tag, och sen började vi med middagen . Köttbullar, prinskorv och potatis :) Mummmmms . I pausen till buskis så hoppade vi studsmatta :P Sen började en film på 1an som jag inte kommer vad den hette . Då vispade jag grädde, och sen åt vi det med jordgubbar :) Nackdelen med alla godsaker är att jag fick jätteont i magen, typ magknip . Det gjorde ont .

I morse vaknade jag innan Erik, så jag började diska gårdagens disk . När Erik vaknade bäddade vi undan sängarna :P Sen gjorde jag iordning frukost . Jag drack varm choklad med grädde i :) Mmmm . När vi ätit klart och städat iordning så skulle vi åka, men först tänkte vi gå och säga hej då till min farmor och farfar . Men som vanligt tog det lite längre tid, det tog 1 timme . Men man fick ju fika ;P Sen kom mamma, pappa och Daniel ut, så då åkte vi hem . Det regnade, men jag märkte typ inget, för jag satt ju bakom Erik ;P

Nu kollar Erik på friidrott, som jag tycker är sååååå tråkigt . Sen ska vi titta på en film från när jag gick i 4an :P Då hade jag rött hår med lugg :P Och så var jag "rund i ansiktet" som mamma säger :P

     image95  

Kommentarer
Postat av: Erik

Din man :D. hahah, bara för att jag läser tidningen :P pffffffffft

2007-06-23 @ 15:59:43
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Kaka

HAHAHA :D bra info :D "han var lång" xD

2007-06-29 @ 21:28:42
URL: http://justscreamforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0