Lite om min dag

Hej hej hej . Ska nu berätta lite om min dag .

Vaknade hos Erik . Det var ganska fint väder då :) När vi väl kommit upp så åt vi toast, och sen spelade vi badminton :) Jag äger på det ;) Seeeen.. Satt vi vid datorn lite, eller jag rättare sagt :P Lite senare åt vi glass, och då upptäckte vi att Eriks brorsa var i tidningen ;D Det var roligt . Sen spelade vi badminton igen, och Tindra tog min sko :( Så henne jagade vi ett tag, och när vi väl fångat skon så var det ett tandmärke i den :P Sen åkte jag hem, och satte mig här ;) Sen ringde jag Carin och vi hade ett trevligt samtal i ca 1 timme ;P Sen hade jag ingenting att göra, så jag satte mig här igen . Snart ska jag hoppa in i duschen, eller så ska jag bada . Och efter maten ska jag nog hem till Erik .

 



Jaa.. och veckan framöver då ?
Imorgon ska jag öva lite på golfen med pappa.. Ska gå 9 hål .
På torsdag ska jag vara med Carin . Vi ska planera inför Allsång ;)
På fredag är det midsommarafton, och jag har ingen aning om vad jag ska göra .
Resten av veckan är ännu inget besämt .

Nu ska jag göra något annat . Chaaao .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0