Lista

Klädsel:
Vad har du på dig idag: Svarta shorts från h&m och Eriks "Stockholm summergames 2005"-t-shirt :P
Vad använder du just nu för skor: Olika varje dag, men mest mina vita loafer, för dom är så sköna ^^,
Favoritfärg på kläder: Röd och svart

Senaste person som..

Sov i din säng: Jag, och Erik
Du pratade med: Mamma
Du delade dricka med: Kommer inte ihåg
Du gick på bio med: Erik
Du gick på stan med: Marianne och Carolina
Skällde på dig: Vet inte, ingen har skällt på mig för ovanlighetens skull ;D

Senaste
Låt du hörde: En cover på Crach
Film du såg: Mr. Bean on Holiday
Mat du åt: Fläskfilé med potatisklyftor och sås, mmmm
Kram: Erik
Puss: Erik
Fest: Hmm, festen hos Johanna i surahammar :P
Känslan: Vet inte
Ilska: Idag
Resa: Hem från Erik
Glädje: Vet inte
Dröm: Jaadu, det kommer jag faktiskt inte ihåg
Boken du läste: Håller på att läsa "Hemma hos Martina"
Personen du träffade: Pappa, han sitter 2 meter ifrån mig :P
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Marre
Gången du åt en 7-eleven korv: Någon gång i 8an tror jag, aldrig mer säger jag :P
Gången du var utomhus: När Erik skjutsade mig hem :P
Gången du sov: I morse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I lördags

Allmänt
Hårfärg: Typ brunt
Ögonfärg: Blågråa typ
Längd: 163 (och stolt)
Studerar: Samhälle-Media på Wendela Hebbegymnasiet
Favoritklädesplagg: Just nu mina svarta shorts från h&m
Har alltid med mig i väskan: Mobil, nycklar, busskort, penna, glasögon och kamera
Dricker jag läsk dricker jag: Hallonsodaa ;D
Tatueringar, piercings: Har hål i öronen om det räknas
På datorns skrivbord har jag en bild av: En strand, haha
Imorgon kommer jag: Ha skolavslutning
I sommar kommer jag klä mig i: Shorts
Jag är född: 14 juli 1990
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Summer i OC kanske
Min all time favourit parfym är: Still - Jennifer Lopez
Nu ska jag: Skriva klart och sen duscha
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Michael Jackson
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Favoritgodis: Olika
Nåt jag absolut inte äter: Gulaschsoppa
Musik just nu: Ingen speciell
Va sa du senast: Kommer inte ihåg
Sommarplaner: Grönan, Allsång och 2 veckor i Spanien
Fisk eller badkruka: På senaste tiden.. badkruka :P
Hur många kuddar: Tre
Tror du på mirakel: Ja
Bio eller promenad: Båda
Favoritväder: Varmt
Det här är jag bra på: Dansa
Morgon eller nattmänniska: Morgon
Spara eller slösa: Slösa
Vad som är viktigast för dig: Mycket
Hur är din drömkille: Som Erik
Finns det liv på andra planeter: Jaa, säkert
Är du kittlig: Jaa på vissa ställen :P
Snarkar du: Ibland :P
Stjärntecken: Kräfta
Rädd för insekter: Vissa :P 
Äckligaste djuren: Sniglar
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Jaa
Stökigt eller välstädat: För det mesta stökigt :P
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Neej
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur många syskon har du: Två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0