Lista

Den här listan snodde jag från Marianne :P Nu har jag inget att göra, därför gör jag den .

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Vet inte, inte Big Brother iaf, haha
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren of course
Brukar du sjunga i duschen? Alltid, men det är inte alltid det låter så bra heller ;)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Curling faktiskt :D Haha . Fast tröttnar efter ett tag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaadå
Vad är viktigast för dig? Kärleken, till allt, både människor och saker
Laddar du hem musik och film från internet? Nej, det får andra göra åt mig, haha
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Jaadu, skulle iaf försök spara det mesta, och sen kanske resa
Vad är det bästa med julafton? Stämningen, jag tycker att det är så mysigt ^^,
Tänker du mycket på ditt utseende? Jaa, men inte när jag bara ska vara hemma :P
Vad får dig att slappna av? Att bli killad, helst på ryggen :P
Är du mörkrädd? Lite grann kanske
Vilken färg är snyggast? Rött
Tycker du matte är svårt? Det är ju inte supersvårt, men det är ju inte meningen att manska kunna allt
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Neej, inte alls
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar eller att få träffa någon kändis :P
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 10-11 någon gång
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min storebror, det är väl det dom är till för ?
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej, men får välja själv om man vill förstöra sin hälsa
Har du piercing? Neej, men vill ha i naveln
Bråkar du och dina syskon ofta? Mest med storebror, tjaffsar mer med lillebror
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Kan inte säga att någon är värd mer än någon annan
Läser du ofta böcker? Jaa, på sommaren
Vad föredrar du för sorts filmer? Romantisk komedi och skräck
Vad slösar du mest pengar på? Kläder
Vill du gifta dig? Japp
Vill du ha barn? Ja, typ 2 stycken
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Ugly Betty, Desperate Housewives, Beyond the Break, Greys Anatomy och Pussycat Dolls
Vilka länder har du varit i? Finland, Danmark, England och Cypern
Vilka husdjur har du haft? Katt, salamander och fiskar
Är du bra på att laga mat? Skapligt
Var badar du helst? I varmt vatten :P 
Vad dricker du för alkohol? Inte öl iaf
Vilka djur är du mest rädd för? Bronsar
Vad tycker du om monarkin? Man ska nog helst inte prata om sånt med mig :P
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite italienska och lite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Haha neej, har krockat och sedan svimmat, fick blåtira efteråt ;)
Vilken kändis är hetast? Jag vet inte
Gillar du att dansa? Älskar att dansa !
Vad har du för klädstil? Lite olika varje dag
Är du flygrädd? Neej, tycker att det är kul :D
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Inte för att jag brukar vistas där, men det är väl bra ;)
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Magnum Mandel och Cornetto Classico
Tror du på ett liv efter döden? Nej, men hoppas
Vilket kaffe sörplar du helst? Blä
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia
Vill du gå ner i vikt? Jaa
Vad har du för personlighet? Jadu, lite svårt att beskriva kanske
Har du varit deprimerad? Ja
Tycker du om sushi? Nej
Tror du på livslång kärlek? Jaa
Vad äter du helst när du ser på film? Godis
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? What ? Nej
Har du tandläkarskräck? Nej, jag tycker det är kul att gå till tandläkaren :D
Har du någongång haft självmordstankar? Nej.
Vilken hårfärg har du naturellt? Typ, brunt
Biter du på naglarna? Nej
Är du beroende av något? Hmm.. Det skulle väl vara Erik då ;)
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Andreas blogg, Eriks blogg och bilddagboken
Hur ofta motionerar du? Haha, det ska vi inte tala om :P

Nu ska jag hjälpa mamma att dammsuga :)

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0