Enhörna

Okej, bara för att Andrea tjatade så kan jag skriva ett blogginlägg idag :P

Kan berätta om vad som hänt i helgen . I fredags åkte jag, mamma, pappa, Daniel och Erik till Enhörna, fast innan åt vi på Donken :) Mmmm . När vi kom dit hoppade vi lite studsmatta . Sen letade vi mask, för vi skullegå och fiska :) Vi hittade faktiskt ganska många och bra maskar :) Först gick det inge bra att fiska.. men efter ett tag fick vi mkt fisk :) Jag fick 4, Erik fick 5 och Daniel 7 . Sen begav vi oss hem, och jag och Erik tittade på film :)

På lördagen vaknade jag först, som vanligt.. Sen gick vi upp och åt frukost . Efter det kommer jag inte ihåg vad vi gjorde rikigt . Men vi 12-tiden så gick jag, Daniel och Erik för att spela minigolf, och vi fick en rejäl promenad på köpet ;) Erik vann faktiskt bara med 2 poäng över mig :P Efter det kollade vi lite på loppisen, och sen köpte vi glass och begav oss hemåt . Jag plockade blommor åt min mamma på vägen hem, men dom klagade och kastade kottar på mig :(
Sen gick vi och fiskade igen, men denna gång fick vi ingen fisk alls, bara för att det blåste så mkt . Så vi gick upp igen.. Jag och Erik slumrade till ett tag innan maten, och det var riktigt skönt :) När vi skulle äta var jag jätteglad :D För det första fick vi jättegod mat, och så kom Ebba och Didrik på tv :D Typ mitt favoritprogram när jag var liten :P Efter det gick vi ner till våran stuga och spelade lite kort, sen tittade vi på film :)

Idag vaknade jag först.. igen.. När Erik vaknat åt vi frukost, och strax efter det kom hans pappa och hämtade honom . Efter det städade jag undan efter oss i stugan och gick upp till mamma och pappa och tittade på tv och spelade lite kort . Sen åkte vi hem . När jag kom hem gjorde jag inte så mkt..

Kl. 20.00 kommer Carolina pch Marre hit igen, för vi ska kolla klart på Sune ^^, Ska bli kul :) Men nu ska jag sluta blogga .

    


Pusshej

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha Ebba och Didrik :) jag föredrar Sune i så fall! har Erik fortfaranade sådär med ögonen? :( JAG MEEEEED

2007-06-17 @ 20:54:48
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Sune är typ bäst, men Ebba och Didrik är bra :P Jaa, lite tror jag, men det har iaf blivit bättre :)

2007-06-18 @ 01:22:53
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0