Dagen hittills

Vaknade 05.00.. kund inte somna upp, såjag låg och drog mig en ½ timme.. Sen gick jag upp och klädde på mig . Sen gick jag ner i köket och började doppa jordgubbar i choklad :) Tog typ 1 timme . Sen gjorde jag lite andra saker, som att fylla vattenkannor och sådär . Sen kom Fredriks klass :) Dom var här i typ 1 timme, sen gick dom . Efter det hjälpte jag mamma att plocka undan efter dom, och sedan att göra förrätterna till ikväll . Har inte gjort ngt mer :P Haha, det här var jätteroligt:

Mamma: Här, smaka.
Jag: Usch, vad är det för något?
Mamma: Pumpakärnor, det är sånt där som invandrarna äter.

Hahaha, såå kul :P Jag har en rolig mamma ;)

Nu ska jag fortsätta att hjälpa till . Det är mycket som ska göras .

Kommentarer
Postat av: Erik

hoppas din bror tackar dig :O

2007-06-08 @ 14:40:05
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Det har han inte gjort...

2007-06-10 @ 15:04:31
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0