Allsång på Skansen !

Det blev riktigt lyckat :D Förutom att jag brände mig i ansiktet, när jag hade på mig mina solglasögon dessutom.. Så jag har en jättesnygg bränna i ansiktet nu :P Kan berätta lite om den dagen .

Gick upp tidigt.. Var dödstrött.. När jag gjort mig iordning och gjort min matsäck så gick jag och mötte Carin . Vi gick till stationen och tog tåget mot Stockholm :) När vi kom fram åt vi frukost på McDonald's, vilket nu har blivit tradition ;P Sen begav vi oss till bussen, vi råkade tränga oss lite ;P När vi kom fram till skansen så gick alla på bussen som skulle på skansen till huvudingången, men jag och Carin är så smarta, för vi kollar upp INNAN att Sollidsingången öppnar kl 09.00 . När vi kom dit så var det världens kö.. Men när dom öppnade trängde vi oss, så vi kom in bland dom första :P Vi sprang till scenen och jag typ dog . Vi letade på varsitt håll efter den bästa bänken, och vi tog den som Carin hade hittat . Jaa.. Sen gick tiden ganska snabbt faktiskt . Men det var som jobbigast när solen lös på oss som mest . Det var då jag brände mig.. Sen var det typ 50 grader ute (känndes det som iaf), och jag hde tights och linne.. Men jag stog ut.. Det var för krångligt att ta sig därifrån, så jag väntade tills Marrianne och Carolina kom . När dom sen kom så gick jag och Carin en sväng . Och jag fick så ont i benet ! Kanske för att jag suttit på en hård bänk i typ 7 timmar i sträck ? Jaja . Vi tog lite fina bilder på skansen-dalahästen . Dom hade en ny liten också :P Efter att vi gått runt ett tag så gick vi tillbaka till bänken, eftersom Marre och Carro skulle gå och köpa godis . Sen köpte vi ett allsångshäfte :D Det kan vi ha nästa vecka också :D Sen satt vi bara och väntade och väntade och väntade.. Sen började det äntligen :D Fast då var jag trött och gäspade hela tiden :P När programet var slut så körde The Ark två extralåtar . Bland annat "One of  us is gonna die young" . Sen körde Electric Banana Band "Banankontakt", haha Lasse Åberg var så söt i backslick :P Sen begav vi oss hem . Satt med filt på tåget, det var så kallt :P Strax efter att jag kom hem kom Erik och sov hos mig :)

Det här var inte allt som hände under de 12 timmarna jag var där i tisdags . Det var så mkt mer, men jag har ingen stor lust att skriva allt, och jag tror inte att någon har så stor lust att läsa så mkt :P Men bilder kommer iaf senare :)

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0