Vattengympa..

..idag igen . Inte lika jobbigt den här gången, säkert bara för att det var en vikarie . Men men . Innan vattengympan simmade vi några längder, och sen när vi skulle äta så märkte vi att vi var ensamma på äventyrsbadet :O Så vi hoppade själva i vågorna och åkte några varv i rushelkanan ;P Det var kul, och gick ovanligt snabbt :O
Efter vattengympan var vi kvar i den andra bassängen, tills det kom en vakt och sa till oss att vi inte fick vara där :( :P Så vi gick till bubblepoolen en stund innan vi gick och duschade och sådär . Sen kom min pappa och hämtade oss och våra cyklar, eftersom mitt däck har gått sönder . Sen har jag inte gjort så mkt.. Har tvättat och ätit . Funderar på att göra några kokosbollar :P Men det är ju så onyttigt.. Men man får ju unna sig ibland ;P

Ikväll blir det kanske UG med Carin, eftersom vi från och med nu är välkommna tillbaka . Haha .

Imorgon ska jag träffa min favoritkusin <3

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0