Uppdatering av helgen

Ojojoj vad mycket som har hänt i helgen . Har varit i Enhörna hela helgen . Åkte dit i fredags morse med pappa, och mamma och daniel var redan där . Sen har jag fiskat, plockat smultron och sovit . I Lördags blev jag väckt med en ljuv födelsedagssång och presenter . Det jag fick var det här:

     


Och skratta ni bara åt min Pippi-box ! Jag tycker faktiskt om Pippi :P
Lite senare gick vi ner på stranden, där var det varmt, men bara 20 grader  vattnet, så jag badade inte . Sen kom min kusin och min moster och hennes man . Dom var med oss på stranden, och vid 2-tiden gick jag, Filippa och Daniel för att plocka blåbär . Jag plockade minst 1 liter :P Ganska duktigt tycker jag . Sen gick vi ner till stranden igen, och hann inte vara där så länge innan vi skulle gå upp och dom andra åka hem . När vi kom upp fanns det inte så mkt att göra . Jag lade mig i sängen och läste min nya bok . Sen spelade jag tetris jättelänge :P
På kvällen kom farmor och farfar upp till våran stuga för att grilla . Vi åt fläskfilé, potatis och bearneisesås :) Muums . Till efterätt blev det blåbärspaj (gjord på mina blåbär) med vaniljsås . Mumma . Sen ringde min mobil, när jag svarade så sjöng Carin och Johan för mig :P Det var vackert ;D Sn tittade jag lite på kronprinsessans födelsedag innan jag ringde Erik och sen gick och lade mig .

På morgonen när jag vaknade var det dåligt väder, så jag föreslog för min kära familj att vi kunde åka till Hedlandet ;D Men då kommer min kära vän solen fram.. Men pappa sa att vi kunde åka dit en stund iaf . Då blev jag glad :) Jag fyndade tre klädesplagg som var dessa:

  

Bild 1: Randigt linne med döskalle och lite andra grejer på 69,90:-
Bild 2: Rosa cardigan 69,90:-
Bild 3: Rosa linne med spets 49,90:-

Tycker att jag gjorde ett riktigt kap där ;P

När vi kommit tillbaka till enhörna gjorde jag mig redo för att åka hem . Pckade mina grejor och begav mig sen till bussen . När jag väl var hemma duschade jag och sådär . Sen kl 16.35 såtog jag bussen mot stan . Gick av vid polhemsgatan där min man väntade på mig . Sen vandrade vi ner på stan för att kolla på bio . Fick vänta typ 1 timme, det var lite jobbigt . Kollade iaf på Harry Potter . Lätt den sämsta Harry Potter-filmen av alla . Den var seg och lite för krånglig . Men men . Efter bion gick vi hem till Eriks mamma . Vi tittade på Beck, och Erik skulle tvätta .

  


Idag ska jag tvätta familjens kläder, så att jag kan få lite pengar ;P Haha

Ngn dag i veckan ska jag vara med Rebecka också <3

Och dagens födelsedagsbarn är denna tjej:


image164

Ska ringa och gratta henne sen, med hon får tyvärr ingen fin sång som jag fick av henne och Johan :P

Oj, det blev ett ganska långt inlägg :P Men men, nu ska jag göra ngt annat . Ha det braaa.
Chaao

Kommentarer
Postat av: Erik

Du fick inte lägga in den bilden :(

2007-07-16 @ 14:11:31
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Joooooo

2007-07-16 @ 14:27:55
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: evelina

oo grattis i efterskott!
bra att du säger den e bra =) då väntar jag med spänning på att börja läsa den =)

2007-07-16 @ 15:44:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: marre

ååh pippi haha :D love pippi <3 :D ;)

2007-07-17 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0