Tisdagens outfit

image168

Detta var då påväg till UG . Det var ganska kul . Spelade volleyboll, men gick in när det började regna . Jag och Carin stod då i köket med Henrik och Frans och pratade medan dom fixade "kvällsmat" :P Vi bestämmde att vi skulle ha en s.k. "popcornfest" hemma hos mig . Haha . Henrik är för rolig . Efter vi ätit och sådär så spelade vi Alias . Det var faktiskt kul, även fast jag och Carin förlorade :P

Idag kommer Johan och Julia hit till Södertälje :) Jag tror dom redan är här, för jag fick för mig att någon ropade på mig utifrån för ett tag sen, men då var jag på toa så kunde tyvärr inte komma :D Haha . Lite senare ska vi till sydpoolen . Jag och Carin ska gå på vttengympa och sen ska vi leka i äventyrsbadet med Joahn och Julia ;P

Just nu håller jag på att baka kladdkakor till mammas jobb.. Eftersom hon tar semester imorgon . Det gick ganska bra tills det här hände:



Japp . När jag skulle öppna skafferiet så ramlade nästan all spagetti ut som ett jävla vattenfall ! Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, men sen kom jag på att det var nog bättre att stoppa all spagetti somflög ur istället för att börja plocka upp det på golvet :P

Det var all för mig just nu . Ha det braa . Pussheej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0