Lista

Ni får gärna svara på dem här frågorna om ni inte har ngt annat vettigt för er ;D

1.
Mitt namn?
2. Var möttes vi första gången?
3. Vad tror du mitt andra-namn är?
4. Hur länge har du känt mig?
5. Hur väl känner du mig?
6. Röker jag?
7. Tror jag på Gud?
8. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
9. Min ålder?
10. Födelsedag?
11. Hårfärg?
12. Ögonfärg?
13. Har jag några syskon?
14. Nämn en av mina dåliga sidor.
15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
18. Vad är min bästa sida?
19. Är jag blyg eller framåt?
20. Skulle du kalla mig rolig?
21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
22. Några speciella talanger?
23. Vilken är min favoritfärg?
24. Vilket är ditt bästa minne med mig?
25. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Kommentarer
Postat av: Erik

1. Erik Westerback
2. I skolan
3. Anna Maria
4. På riktigt så är det väl från den 19:e Juli 2005.
5. Kanske bäst av alla..
6. Nej
7. Nej
8. Allt perfekt, utom näsan ;)
9. 17 på lördag (:
10. 14:e Juli, på lördag som sagt.
11. Brun
12. Blå
13. Fredrik och Daniel ;P
14. Envis som synden ;D
15. Dansa i köket ;P
16. Tja, läget? (baksidan av rosenborgskolan)
17. ALLT! Men oftast lugn musik.
18. Underbar
19. Blyg (:
20. Jaa
21. Du följer väl dom flesta reglerna iaf ;P
22. Kan dansa, och sen vet jag flera privata :D
23. Röd
24. När du sov hemma hos mig för första gången (:
25. Söt, Underbar och Rolig

2007-07-12 @ 23:42:35
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: marre

1. Mitt namn? Marianne
2. Var möttes vi första gången? I skolan
3. Vad tror du mitt andra-namn är? Anna
4. Hur länge har du känt mig? Sen vi va typ 5-6 år? (Sexårsgruppen?)
5. Hur väl känner du mig? Vetinte ;)
6. Röker jag? Nej
7. Tror jag på Gud? Djupt troende! ;) haha eller inte
8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Minns ej! Typ 10 år sen ;)
9. Min ålder? 17
10. Födelsedag? 14 juli
11. Hårfärg? Typ brun
12. Ögonfärg? Blå
13. Har jag några syskon? Jaaa.
14. Nämn en av mina dåliga sidor. Lat? haha ;)
15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Dansa maybe?
16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Nepp
17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Pop, rock, radiomusik osv.
18. Vad är min bästa sida? glad föremesta :D
19. Är jag blyg eller framåt? blyg mot främlingar framåt mot sånna du känner väl
20. Skulle du kalla mig rolig? DÖTRIST. haha nej jätterolig!
21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? REBELL. ;)
22. Några speciella talanger? ..:P dansa ?
23. Vilken är min favoritfärg? Rööööd
24. Vilket är ditt bästa minne med mig? Hmm...?
25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Glad, dampig, rolig!
/marre

2007-07-13 @ 11:36:34
URL: http://flirtyflirty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0