Lista

Ta fram din mobil o svara på frågorna.

1. Vilket nr har du?
073 710 35 _ _

2. Vem skrev du sms senast till?
Marianne

3. Vem ligger sist på din kontakt lista?
"Marcus"

4. Vilken mobil har du då?
Nokia 6111

5. Vilken megapixel har din kamera, ifall du har det på din mobil?
Har ingen aning

6. Vilka kontakter har du på E, L, och M?
E: Ekonominytt, Emil Hedström, Engelska nummret, Enhörna, Erik mamma, Erik pappa, Erik Westerback<3, Eriks gamla .
L: Linnea
M: Maja, Mamma jobb, Mamma jobbmobil, Mamma mobil, Marcus Ronna, Maria syssling, Marianne, Mifi hem, Mobil info, Mobilmannen, Mormor, Mårten .

7. Hur många medelanden har du i din inkorg?
17

8. Sparar du medelanden?
Ja, men raderar de onödiga efter ett tag

9. Vilken operatör har du?
Tele2 Comviq

10. Har du gratis sms?
Nope

11. Hur gammal är din mobil?
Fick den i julas

12. Vilken färg har din mobil?
Svart och silver

13. Skulle du vilja ha en annan?
Är nöjd med den här,men skulle klara mig med en utan kamera faktiskt .

14. Ifall ja, vilken då?
Vet inte, ngn utan kamera och med en bra mp3

15. Vad står det i ditt 7e mottagna sms?
"Det är det ju du som är Ellinor... Självklart ska det alltid vara du och jag... Något annat har aldrig funnits för mig... Älskar dig över allt annat <3"

16. Vem var det som skickade det?
♥♥♥♥♥ Erik ♥♥♥♥♥

17. Men ditt 20e sms då vem skickade det och vad står det?
Har som sagt bara 17 just nu, raderade nästan alla igår, men i det står det iaf "Du & Jag föralltid <3" och det är från ♥ Erik ♥

Kommentarer
Postat av: Erik

Nu visar du mina privata medelanden till dig för alla :O :$

2007-07-09 @ 22:41:46
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Men dom är fina :) <3

2007-07-09 @ 23:08:26
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0