Kul grej

Hej jag heter Anna Lindbom. Jag bor i Stockholm och är 46 år. Jag jobbar som lärare. Mina intressen är att köpa jeans. Jag har två barn. Jag har grått hår och jag har grå-svarta ögon. Min favorit musiksmak är hårdrock och klassiskt och mina favorit artister är Smurfarna och The Ark.

Såhär gör du:
Som ditt förnamn sätter du ditt andranamn, och som efternamn tar du din närmaste grannes. som hemstad tar du den stad som du senast besökte med buss och ålder tar du din mammas. Ditt yrke är det din pappa jobbar med, och dina intressen är det du avskyr mest eller helt enkelt inte tycker är roligt. Du har lika många barn som du har piercingar (örhängen räknas). Din hårfärg är samma som du har på din tröja/skorta som du har på dig och ögonfärgen samma färg som dina byxor. musiksmaken /genren är sådant du inte tål medans favoritartisten är den du lyssnade på senast.


Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahahhahahahahaha

2007-07-02 @ 09:28:22
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0