Kryssning

Nu har jag försökt att logga in på bloggen io säkert 2 timmar, men det gick inte av någon konstig anledning :S

Ska berätta lite kort (eller försöka iaf) om kryssningen .

Tog bussen från stan i torsdags kl. 14:45 mot slussen . Tog kanske 40 min . När vi kom fram så var vi tvungna att vänta på att få gå på båten, så vi spelade lite kort . Sen när vi väl fick gå på så var hytterna inte färdigstädade, så vi spelade lite mer kort :P När vi fick komma in i hytterna så bytte jag om och plattadfe håret lite snabbt . Sen var det dags för middag på restaurangen Four Seasons . Då åt jag abborre för första gången i mitt liv :P
Efter maten gick jag och Erik till taxfreen och shoppade lite ;P Sen spelade vi lite på aotomaterna . Jag började spela med 51 kr, och slutade kvällen med invunna 49 kr ;P Så sammanlagt hade jag då alltså 100 kr . Då var jag stolt .
Men iaf . Efter att vi spelat lite så skulle vi leta efter Eriks mamma . Då träffade vi Andrea och Jonatan som också letade efter henne . Och vi sprang runt i hela båten och letazde, men hittade henne inte :P Sen knackade vi på hennes hytt, och då var hon där :P Sen spelade alla kort, förutom jag, i våran hytt . Då blev jag lite trött . Efter det så skulle jag försöka få Erik att dansa med mig, men han ville inte :( Då blev jag ledsen i ögat ;P Efter att vi gått runt lite så gick vi och la oss .

På morgonen sen så var det alldeles mörkt i hytten, och klockan kändes typ som 05:00, men den var typ 09:00 . Så även fast jag var jättejättetrött så gick jag upp och duschade för att bli pigg . Men Erik sömntuta fortsatte att sova . Sen gick vi upp och åt frukost, det var mums . Sen gick vi till hytten igen och hämtade lite grejer, sen gick vi till taxfreen igen . Där köpte jag lite godis till min lillebror ;P Sen spelade jag upp mina 100 kr :( Jag trodde att jag skulle vinna mer :( Jag skulle sparat pengarna jag hade istället . Men men . Inget att sura över . Sen hände inte så mkt innan vi skulle äta buffé . Det var gott ;D Seeen gick vi till hytten och tittade lite på tv och packade . Sen åkte vi typ hem..

Kändes konstigt att komma hem och vara hemma alldeles själv, nu när man varit runt så många människor hela tiden . Sen åskade det också, det var läskigt :(

Imorgon ska jag upp till Huvudstaden, själv . Första gången jag åker dit själv . Men  måste handla lite tunnare kläder till Spanien . Men ska ändå bli rätt skönt, för då kan jag bara gå i dom affärerna som jag vill ;P

Har massa bilder från kryssningen på min bilddagbok som ni hittar här . Orkar inte lägga upp dom här på bloggen :P

Kommentarer
Postat av: Erik

Men jag var ju trött .. Och då är man inte pigg :D

2007-07-27 @ 23:54:48
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik: Men jag var också trött, men jag gick upp ändå . Och föressten så puttade du ändå nästan ut mig från sängen ;P

2007-07-28 @ 00:40:25
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Andrea

var aborren god då? :D

2007-07-28 @ 06:15:33
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Den var faktiskt helt okej . Men jag blev väldigt mätt av den :P

2007-07-28 @ 17:09:30
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0