Konfirmation och hästar

Igår var jag på konfirmation med Carin . Det var skoj att får träffa alla ledare igen . Frans såg inte ens att jag var jag, för jag hade förändrats så mkt ^^,

Igårkväll var jag med Erik, vi tog egobilder och tittade på film .
I morse vaknade jag kl 09.00, men Erik sov, så jag började städa mitt rum . Vid 10.40 var jag jättehungrig, och orkade inte vänta på att Erik skulle vakna, så jag väckte honom med frukost på sängen . Vid 12.00 åkte vi hem till hans pappa . Lite senare plockade vi upp hans mamma och åkte vidare till Ekerö där Elin skulle ha ridlägeravslutning . Det var lite tråkigt att det regnade, men det var ganska roligt att titta på när dom red (: Sen var det fika och prisutdelning . Efter det åkte vi tillbaka hemåt och jag blev avsläppt hemma hos mig ;) Efter det har jag inte gjort så mkt.. Kollat lite på tv, och sen ätit middag .
Jag fryser som fan, så ska snart ta ett bad :) Mmm, najs .

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0