Håhåjaja

Ska nu berätta lite om dagarna som gått.. Börjar med söndag . Vaknade med min älskling . Åkte till Grönan på eftermiddagen . Det var mysigt :) Åkte kvasten, och den var faktiskt inte så rolig . Första backen kändes lite i magen, men sen var det bara som att man åkte runt hela tiden, och så var den inte så lång heller . När vi stog i kön till vilda musen så var den en liten flicka framför oss . Hon var söt, i början.. Hon sa att mitt halsband var fint, men sen började hon prata med oss igenom hela kön . Det var lite jobbigt :P Erik spelade ganska mkt, men vann inget :( Men det gör inget :) Åkte hem vid 21.30 kanske .
När vi kom hem var vi hungriga, så vi gjorde pizza :P Sen tittade vi på ngn dålig Wallanderfilm .

På morgonen så vaknade jag med min älskling igen :) Jag duschade och sådär medan han var hemma och fixade lite . Sen kom han och hämtade mig i regnet :) Sööt . När vi kom hem till honom åt vi, och sen gick vi ut med Tindra . Men hon ville inte kissa så jag gick en bit in i skogen med henne medan Erik duschade :P Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde . Men ungefär 16:15 så kom lite folk dit, och det var Jonas, My, Martin, Malin, Björn, Tommy och Jesper . Lite senare kom också Carin och Johan :) När Jonatan och hans vänner kommit började pokern . Jag spelade med Carin, även fast jag inte fattar ett skit :P Spelade i 3 timmar kanske . Sen spelade dom stora manliga pojkarna fotboll med bar överkropp medan jag visade Carin och Johan runt :P Sen blev det korv-kalas ;P Haha . Sen badade vi och spelade volleyboll, och Erik verkade överraskad över hur bra jag var ;P Sen bastade vi, och efter det så drog sig alla hemåt, förutom jag :) När alla gått så kollade jag och Erik på Hajsen, men jag somnade efter ett tag .

I morse vaknade jag av att min pappa ringde . Inte så skönt :P Så vi gick upp och kastade lite pil :P Jag ledde faktiskt över Erik men förlorade i slutet :( Sen gjorde vi korv med brööd . Sen spelade vi kort och kastade lite mer pil . Sen var det dags för mig att åka hem . Hemma hände inte mycket innan min far kom för att hämta mig för att sen åka till trafikskolan . Handledarkursen var faktiskt bra . Förutom den sista filmen vi såg, som handlade om vad som händer med människorna när man krockar . Jag började nästan gråta faktiskt . Det var såndär sorglig musik också :( Men jag ska iaf lära mig att köra bil ;P

På torsdag ska jag på kryssning med Eriks familj + Andrea och Linda :) Det ser jag fram emot . Är bara lite orolig att jag har med mig för mkt grejer :P Men det löser sig  :P

Detta var allt för mig idag . Hoppas att ni har det bra :) Pussheej

Kommentarer
Postat av: e

åå kryssning! najs!
japp, boken var superbra!!Läs den!!
fin outfit nedan med =)

2007-07-24 @ 21:31:35
Postat av: Erik

hahah :D. Stavfel :D Hajsen bajsen 8-)
Och ja: Jag var förvånad över att du var så pass bra på volleyboll.. och pil :D

2007-07-24 @ 23:06:33
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Ellinor

Evelina: Jag har redan läst den, och den är min favorit :) Tack så mkt :)
Erik: Jadu, jag har mina talanger ;P

2007-07-25 @ 00:30:24
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0