Cykeltur

Kom just hem från en cykeltur med Carin . Cyklade till badhuset för att fråga lite grejer om friskvård, alltså typ vattengympa, bodypump, spinning m.m. Hade tänkt börja träna där ist för på friskis & svettis eftersom dom har ett nytt sommarschema som inte riktigt passar oss :P Men det på Nautilus verkar jättebra, för då hade vi tänkt att vi kan bada först på morgonen (eftersom bad ingår), och sen ta med frukost och gå ett pass sen . Vill jättegärna gå på vattengympa :D Det skulle vara kul :D Hoppas bara att mamma och pappa kan betala, för det är ganska dyrt . Annars får jag väl betala en del själv .
Jaja, nu ska jag göra något annat . Kanske kolla på ngn film .

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Erik

Låter ju jätte bra (:

2007-07-04 @ 22:32:57
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: marre

haha min mamma går på vattengympa, börja i hennnes grupp ;) ;)

2007-07-04 @ 23:13:05
Postat av: m igen

eller gick, :P sommaruppehåll nu ;D

2007-07-04 @ 23:13:53
Postat av: Ellinor

Marre: Haha, jag kan börja i hennes grupp sen ;D

2007-07-08 @ 18:28:06
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0