Allsång 2

Jaa, nu var man hemma efter ännu en allsång . Den här gången var det jobbigast . När vi kom dit fösökte vi få tag i Carro och Marre . När vi hittat dom så stod vi upp en stund tills genrepet började . Sen kände jag en otrolig smärta i fötterna (Hade inte valt världens bästa skor precis..) så satte mig ner på en tidning på marken, inte långt efter mig så satte sig Carin också . Vi bestämde oss för att sitta så länge det bara gick . Efter ett tag fick jag jätteont i svanskotan och i ryggen, så ställde mig upp i några sekunder . Sen var det ngn som hade en jordubbe under skon som trampade på min, så nu har jag ett fint märke där.. Sen pressade alla på, så vi var tvugna att ställa oss upp . Strax innan allt började pressade alla som fan, och folk som pressade sig fram sa att dm inte gjorde ngt . Pfft, ljug lagom liksom . Fick nästan ingen luft . Men sen sa en som jobbade där att vi skulle ta ett steg bak och ett åt sidan :P Efter själva programmet så körde alla extranummer :D Per Gessle och Måns var bäst :P Sen tog vi bussen och tåget hem :)

         

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul det låter, även om det var trångt! men det var det värt kan jag tänka mig! =)

2007-07-04 @ 17:00:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ellinor

Evelina: Jo, det var kul, även fast det var trångt och man nästan inte såg någonting :P

2007-07-04 @ 20:48:40
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0