Photoshop

Hej hej. Är ju som sagt hemma ikväll. Hade inte så mycket att göra, så jag knäppte några bilder som jag sen gjorde i photoshop. Gjorde om dom här tre bilderna:

image446

image447

image448

Motivet i spegeln är alltså inte detsamma som framför :) Fast blev lite missnöjd med att håret kom med på bild nummer tre i det högra nedersta hörnet av spegeln. Men eftersom jag bara har PS på engelska så orkar jag inte lista ut hur jag får bort det så att det blir bra, så det får se ut så. Men det märker man ju typ inte ändå.

Säg gärna vad ni tycker :)

image443

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Coolt.. =) Men du borde ju photoshopat bort håret nere till höger =P

2007-12-09 @ 11:03:54
URL: http://www.westerback.org
Postat av: Ellinor

Ellinor: Tack :) Som sagt så är det på engelska, så vet inte vad allt betyder, så orkade inte göra det :P

2007-12-09 @ 12:25:50
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0