Onsdag

Alltid jobbigt med onsdagar. Mitt i veckan och dom jobbigaste lektionerna. Men fick iallfall lite extra sömn idag, eftersom Erik sov här och körde oss till skolan idag (:
Var nere på stan idag på vårat hål. Åt på Nancy's och sen köpte jag en julklapp till min farmor och farfar. Nu är det bara två julklappar kvar! Plus kanske en till.. Men det kanske inte direkt är någon julklapp.

Jaja. Ska till Erik efter middagen. Han kommer och hämtar mig, och sen ska han skjutsa hem mig :) Han är så sööt.  
Grey's Anatomy är ju slut nu, så idag vill jag kolla på Leilas Jul på tv4+. Det rekomenderas starkt till ni som tycker om bakning, och speciellt julbakning :) Ska själv julbaka åt mamma i helgen, så vi får väl se om jag kanske får några tips. 

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Andrea

baka en lusse åt mig ;å

2007-12-07 @ 18:06:27
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Det ska jag göra :D

2007-12-08 @ 11:38:28
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0