Julpyntning

Idag har vi julpyntat hela huset. Har en lite plastgran i mitt rum som jag pyntat och lagt paket under. Skitmysigt :) 
I helgen har jag varit med Erik. Det var jättemysigt!

Jaa, julafton imorgon då. Åker som vanligt till mormor på morgonen. Hoppas Rebecka orkar ta sig dit :) Saknar dig ju :(
Åker hem vid 12-13 då farmor och farfar kommer hem till oss. Blir jullunch, Kalle Anka och julklappsöppning.

Känns som att jag inte har någon julkänsla alls.. Även fast jag älskar julen såå mycket. Jag försöker till och med tvinga mig själv att känna julkänsla. Men som mamma sa, det växer bort med tiden. Jag vill inte. Jag vill vara barn igen. Jag vill känna den där spänningen när man väntar på tomten. Men vi har slutat med tomte nu. Daniel är för stor nu. Jag frågade till och med mamma om vi inte kan adoptera ett litet barn så att vi ha tomte igen. På skoj då alltså :P

Mamma har plockat bort våran bärbara dator för ett tag, så kommer tyvärr inte kuna lägga upp några bilder på ett tag, eftersom det inte funkar på min dator. Kanske funkar på den andra Macen.. Får se.

Men ni får ha en riktigt god jul allihopa!



Kommentarer
Postat av: Erik

Varför har hon tagit bort den :O

2007-12-23 @ 20:53:25
Postat av: nanthin

undrar jag me :P?

2007-12-23 @ 23:00:48
URL: http://nanthing.blogg.se
Postat av: Ellinor

Erik och nanthin: Datorn? Jo, för att den annars står på matsalsbordet där vi har duk och massa godis påoch grejer. Och så ska vi äta där :P

2007-12-24 @ 08:32:11
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0