Julafton

Jaa, snart är julafton över.. Min dag har sett ut såhär:
Vaknade först klockan 3, sen 7, då jag gick upp. Fattar inte varför jag egentligen vaknar så tidigt på julafton.
När ja vaknat öppnade jag julklappen jag fått av Eriks mamma och Robban :)
Satt och tittade på tv ett tag sen. Lite senare öppnade jag en julklapp jag fått av min lillebror. Fick ett par örhängen, jättefina :)
Kl. 10.00 var vi på plats hos mormor. Fikade och öppnadepaket m.m. Fick pengar, en kökssax och en brödrost. Jaa, en brödrost. Jag håller på att samla på mig saker tills när jag flyttar hemifrån så att jag är berädd när det nu blir :)
Efter mormor gick vi till morfars och min farbrors grav, tände ljus, och sen gick jag en sväng till Rebecka :)
Mormor bestämde sig för första gången att följa med hem till oss.
När vi kom hem åt vi, kollade på Kalle, och sen på Kan du vissla Johanna?
Lite senare började paketöppningen :)

Detta är allt som jag fick idag:

          

Sådär ja. Blandade bilder från min dag kommer antingen senare eller imorgon! Nu ska jag spela Buzz med Daniel som han fick i julklapp ;)

GOD JUL!

image490

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0