Idag

Snabb uppdatering om dagen:
Tog egen sovmorgon, hoppade över svenskan vilket betyder att jag inte började förrän 12.20. Då var det matte. Efter det klassråd som gick relativt snabbt. Sen dans. Vi skulle börja redovisa våra danskombinationer, men inte jag, eftersom Carro och Marre är borta. Så vi ska göra nästa vecka. När dansen var slut pratade jag med Lena och Jaana, eftersom jag inte haft mitt samtal.
När jag satt på bussen hem fick jag sms av min älskling som frågade om vi kunde träffas. Skulle egentligen plugga Italienska, men jag sket i det, för jag bryr mig inte om jag får IG. Så han var här tills vänner tog slut. Då blev jag ensam :( Försökte plugga lite, men hade ingen ork.. Så jag tittade lite på tv istället.

Nu ska jag fokusera vidare på Desperate Housewives. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0