Helgen

Förlåt för mitt ganska tjuriga inlägg tidigare idag. Mådde inte så bra då. Men nu är allt mycket bättre :)
Kom på att jag inte berättat om vad jag gjorde i helgen. Så det kommer nu :)

Fredag: Erik hämtade mig i skolan. Senare åkte vi till hans mormor. Började med att vi bakade pepparkakor, som blev jättebra ;)
Lite senare hämatde vi Elin och Kajsa vid Trosa hamn. När vi kom tillbaka så åt vi god kyckling. Sen kollade vi lite på tv och sådär innan jag och Erik började rulla kokosbollar. Sen kollade vi på tv igen innan vi gick och la oss.

Lördag: Vaknade ganska tidigt. Efter frokusten bakade vi lussebullar. Eriks två första blev jättefeta och fula, haha. Efter det hann vi inte så mycket mer. Åkte hem. Sen åkte vi mot Täby. Åkte fel först och råkade åka till Vällingby, men vi åkte tillbaka och kom på rätt spår igen. När vi kom dit hade vi lite problem med parkeringen och så, men det löste sig tillslut. Var där i några timmar innan vi åkte hem igen. Slog in lite julklappar då.
Senare åkte vi och hämtade Martin och Malin. Åkte och hyrde film (Black Christmas och Jakten på lycka). Sen åkte vi till ICA och handlade, innan vi åkte hem till Martin och kollade på filmerna.

Söndag: Var hos Erik ett tag innan han skjutsade hem mig. Jag pluggade lite, vilket gick käpprätt åt helvete. Kommer typ få IG på svenskaprovet. Senare åkte jag med mamma och pappa till plantagen för att köpa blommor och julgran. Hittade ingen fin julgran, men massa blommor. Åkte hem igen, pratade lite med Carolina. Och nu har jag precis ätit :)

Här kommer lite bilder från helgen:

         

image476

Kommentarer
Postat av: Erik

Hallå, Dom var inte fula :(
förresten.. så ni köpte ingen julgran ?

2007-12-16 @ 22:22:52
Postat av: Ellinor

Erik: Neej, alla såg konstiga ut :P

2007-12-17 @ 06:50:25
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Evelina

hihi vilka söta bilder =)

2007-12-22 @ 17:02:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0