Helg

Ja, nu är det helg igen.

Gårdagen spenderades med min älskling. Han kom och hämtade mig i skolan, så söt som han är :) Åkte sedan till moraberg och sen Weda för att hämta hans körkort.
På kvällen lagade vi tacos och sen tittade vi på Idol. Det var rätt att Marie vann. Vinnarlåten passade henne bättre.

Åkte hem från Erik i morse och började storstäda mitt rum. Jag dammsög, dammtorkade allting och moppade golvet. Det är inte klart än så jag för göra klart det imorgon. Imorgon ska jag också baka. Bl.a. lussebullar.

Ikväll blir det en hemmakväll. Ville träffa Erik, men han ska ut ikväll. Jag saknar honom :(

Föressten så tog jag en klockren bild på Eriks katt Linus i morse :D
image444

Men han är inte så läskig, utan såhär söt!
image445

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

image443

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0