Back to school

Har media nu. Hade samhälle innan. Var sjukt trött både på bussen hit och på lektionen. Skulle lätt kunna somnat. Det rinner ur ögonen också, kanske håller på att bli förskyld?
Har lunch efter det här. Kanske går hem.. Mår inte bra.. Inte bra alls. Har en massa plugg den här och nästa vecka, så jag kommer inte få en lugn stund. Det gör mig lite deprimerad.. Och om jag går hem tidigare så får jag mer tid att plugga på hemma, vilket är bra. Får se efter det här hur jag gör.

Det här blev ett ganska deprimerande inlägg, men just nu känner jag så, så det får ni stå ut med tyvärr.

Ha en bra dag!

image443

Kommentarer
Postat av: Erik

jag är inte speicellt bra iaf :(

2007-12-10 @ 19:02:10
Postat av: Ellinor

Erik: Jo, du är världens bästa! (L)

2007-12-10 @ 21:18:00
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0