1a advent

Japp. Nu har jag adventstädat mitt rum. Jag är såå duktig. Skulle egentligen baka pepparkakor nu, men mamma håller på med maten så då blir bakandet efter middagen :)

Såhär fint blev mitt rum efter min städning!

   


Mamma hade gjort fint i vardagsrummet också :)



Jaja, lite om helgen nu då.

Fredag
Efter skolan kom Erik hem till mig. Gjorde inte så mycket. Gick till Lindboms och köpte godis, och kollade sen på Idol. Kollade också på Hipp hipp säsong 1 efter det :P

Lördag
Gick upp ganska tidigt. Åkte till Stockholm med Erik, Martin, Malin och Jonas. På centralen mötte vi upp My. Gick runt ett ganska bra tag i Stockholm. Men köpte ingenting förutom en mascara.. Men men. Ska upp till Sthlm med Carro efter skolan imorgon, kanske hittar några julklappar då.. Åkte hem till Eriks mamma efter det. Vi var ensamma med Tindra. Så när Erik duschade så lekte jag lite med henne, men hon var ganska trött, så det var bara jag som var pigg och ville leka, haha.
Lite senare kom Martin förbi i kanske 15 min. Spelade lite kort, sen hämtade vi Malin. Åkte sedan till Heron för att äta, gå på bio och bowla. Såg skräckfilmen 1408. Den var riktigt läskig tycker jag. Ryckte till flera gånger, haha. Blev ingen bowling efter bion, så vi åkte hem. Väl hemma skulle vi sova. Jag somnade inte förrän vid 04:00 någon gång. Har urinvägsinfektion, och det gör ont.. Plus att jag är förkyld. Ingen rolig kombination.

Söndag
Vaknade bredvid Erik vid 11, ganska sent för att vara mig. Gick upp efter ett tag. Åt frukost/lunch och sådär. Åkte sen hem och började röja i mitt rum. Tog ett tag, men blev ju bra sen :)

Ha en fortsatt trevlig söndag gott folk!

image429


Kommentarer
Postat av: Erik

wooow :O Du har en chokladkalender :O

2007-12-02 @ 17:34:49
Postat av: Jonatan

Nicee

2007-12-02 @ 17:35:35
URL: http://westerback.org
Postat av: Ellinor

Erik: Haha, jaa, jag fick en till slut :P Men nu har fredrik 2 :(
Jonatan: Japp :)

2007-12-02 @ 19:14:08
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0