Ny design

Nu har jag designat om bloggen lite (alldeles själv, så är lite stolt), så nu känns det lite roligare att blogga igen :)

Dagen i sig har varit rätt dålig. Det måste nästan vara min otursdag idag. Bussen var försenad i morse, så jag kom för sent till Carolina. När vi kom ner på stan så var bussen helt full och körde utan oss, så vi gick och klagade på att det var tredje dagen i rad vi kommit försent pågrund av det. Så dom skulle ringa till Swebus för att sätta in extrabussar vid den tiden. Vi väntade på nästa buss, och lyckligtvis så svängde den in till torekällberget även fast den inte skulle det. Sen hade vi dans. Och det var.. intressant. Inte den sorts dans jag är van vid direkt.
Sen skulle jag flytta ut från Mariannes skåp, eftersom jag skaffat ett nytt lås (har inte skrivit om det som hänt, men någon hade i tisdags knippsat upp mitt lås och tagit det, men alla saker i mitt skåp var kvar), så jag skulle nu flytta in i mitt gamla skåp. Men självklart går ju inte det, för nu är det någon som har tagit mitt skåp och satt ett lås på det. Så jag fick prata med han som har hand om skåpen. Han kollade att det verkligen var mitt skåp, och det var det, och sen sa han att jag skulle sätta en lapp på skåpet där det stod att personen måste ta bort låset idag, annars skulle vi knippsa upp det. På lunchen när jag kom till skåpet hade någon flyttat lappen till ett annat skåp, så då gick jag till vaktmästaren som skulle knippsa upp det. Men han tyckte vi skulle vänta ett tag till. Men lyckligtvis när jag kom tillbaka så var skåpet öppnat och tomt.
Efter skolan så skulle jag och Marianne kolla om vi fick byta språk, men på lappen stod det "beviljas ej", och det förstörde totalt min dag. Kul, nu kommer vi ha Italienska, ett språk som jag inte ens kan, steg 2 till och med. Om Gunilla hade jobbat kvar hade det varit helt okej, för då skulle vi fått sluta tidigare varje dag.

Inte nog med det.. När jag kommer hem så får jag höra att farmor blivit inlagd på sjukhus.. Hon har två fläckar på lungorna, och en tumör där också.. Det gjorde verkligen inte min dag bättre. Om hon dör.. då dör jag!



image241

Kommentarer
Postat av: marre

usch :/

2007-08-30 @ 19:25:36
URL: http://flirtyflirty.se
Postat av: Erik

usch, minst sagt..

2007-08-30 @ 21:03:41
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0