Inköp i Spanien

Nu ska jag då, när jag äntligen orkar, lägga ut bilderna på mina inköp från Spanien .

 Halterneck-klänning, 15 euro
 Röd t-shirt, 3 euro
 Ankel-smycke, 3,50 euro
 Döskalle-sjal, 2 euro
 Plånbok med körsbär, 5 euro
 Halsband, med min (och Eriks ;P) initial, 2 euro
 Armband till Eriks mamma
 Halsband till Erik
 Röd-svart-rutiga skor, 4 euro
  Röd tröja med knäppning, 2,95 euro
  T-shirt med otydlig text, 6,95 euro
  Långt svart linne med körsbär, 4,95 euro
 Vitt halsband av snäckor till Erik
 Ringen med datumet 2005-07-19 inskrivet på insidan, datumet då jag och Erik blev tillsammans, 4 euro

Det här var allt för mig, ska ta en snabbdusch nu, sen ska jag iväg till Erik för kvällsmys <3


Ellinor

Kommentarer
Postat av: Erik

mys :D:D:D

2007-08-17 @ 23:39:56
URL: http://westerback.blogg.se
Postat av: Andrea

vad fin ring ;å jag vill också....

2007-08-18 @ 12:05:02
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0