Hello Sweden

Orkar inte berätta om mina två veckor i Spanien . Men kommer snart lägga upp bilder där ifrån på min bilddagbok . Och så kommer jag lägga upp bilder på mina inköp här på bloggen :)

Kan berätta om hemresan igår iaf.

Vaknade 06:15, städade, gjorde mig iordning och packade det sista . Vid 07:30 åkte vi iväg till flygplatsen i Alicante . Allt gick smidigt enda fram till gaten . Dom bytte gate flera ggr så vi fick flytta oss flera gånger .
10 min efter att planet lyft så ropar en flygvärd (en flygvärdinnekille alltså) i högtalarna att dom söker en läkafre eller en sjuksköterska, och att ngn fort skulle kontakta personalen . Och min mamma, som nu varit sjuksköterska och ännu jobbar på sjukhus, tryckte på knappen ovanför oss, och personalen kom dit . Hon fick följa med dom längst bak i planet där det fanns en man som hade ont i hjärtat . Efter en timme ungefär så meddelade personalen att vi skulle landa i Barcelona så att mannen kunde komma till sjukhus (min mammas beslut ;P) Där blev vi fast i typ 2 timmar, sen åkte vi igen . Landade typ 18.05, 2 ½ timme för sent .

När jag kom hem var farmor och farfar hemma hos oss . Vi åt lite grann, sen gjorde jag iordning mig för att åka till Erik :) Han kom och hämtade mig strax efter nio . Och det var så skönt att få träffa honom igen . Hade bara möjlighet att ringa honom 2 ggr på 2 veckor eftersom min mobil är cp . Men men . Vi skulle egentligen hyra film men sket i det eftersom det regnade . Så kvällen spenderades med min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0