Helgen

Jahapp . Nu var man hemma från Erik . Har faktiskt inte sovit i min säng sen jag åkte till Spanien, även fast jag kom hem i onsdags :P Jaja . Vad har hänt under den senaste tiden ?

Jag och Erik hjälpte Eriks mamma att dela ut reklamlappar både i fredags och igår . I fredags gick vi i Pershagen, och d hade vi Tindra med oss, så det gick lite segt :P Hon blev jättetrött efter ett tag också, för det var så varmt, så hon och jag fick stanna lite då och då och vila, medan Erik sprang runt och delade ut :P Men sen när vi kom ner till vattnet så fick hon iaf i sig lite vatten :) Och jag var smart att ha på min nya skor, så jag fick skavsår :(

Igår delade vi ut här i Östertälje, delade faktiskt  ut alla lappar vi hade med oss, och det tog typ 1 timme . Och det var världens sötaste gubbe som bodde i ett hus där vi delade . Han stod på garageuppfarten och sträckte ut handen när jag kom för att ta lappen . Och då sa han "Tack" jättegulligt, då sa jag varsågod med mitt störta leende ;P Sen sa han hej då jättegulligt också :D Åååh, en sån pensionär vill jag också bli, fast tant dårå, inte gubbe :P När vi delat ut allt så gick vi hem till mig . Jag duschade och klädde på mig och sådära, sen åkte vi hem till Erik för kräftis ;P När vi kom dit så fick jag vika servetter till hela bunten, och erik hjälpte till med hälften av vikningen, så gjorde jag klart det sista . Men det gick ganska snabbt . Sen sminkade jag mig och plattade håret (eftersom Erik tycker att det är tråkigt att vänta om jag gör det hemma) . Sen kom det massa människor . Och jag och Erik spelade Chicago som jag har lärt mig ;P Sen blev det food så småning om . Det var gott med kräftor (: Efter maten gick vi för att köpa godis, och tog Tindra med oss, eftersom det blev ett väldigt tjaffs om vem som skulle ta ut henne, så då kom jag på den smarta idén att vi kunde ta med henne när vi skulle handla . När vi kom hem skulle jag och Erik spela badminton, men det blev inte så lång tid eftersom jag fick ont i guvudet . Så vi spelade Pictunary med Elin, Linda och Maria istället . Och vi vann med ganska små marginaler, trots Eriks fina tjur och bäver ;)
Sen kollade vi på "Linas kvällsbok" . Den var inte så bra, mest pinsam tycker jag . Efter det tittad evi på typhalva simpsonsfilmen, men var inte på bästa humöret för den, så den var inte så rolig, men får väl kolla klart på den snart .

 image200   



Om några timmar, typ 2 kanske, ska jag träffa Carin (: Hon ska ju tillbaka till Växjö snart igen, och då kommer jag nog inte träffa henne på ett tag :(





image206


Kommentarer
Postat av: Andrea

vare du som vikt dom till så fina rosor? fick värsta ångesten när jag blev tvungen att använda den :(

2007-08-19 @ 19:18:55
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Haha, jaa :P Jag kan göra en ny till dig ;P

2007-08-19 @ 19:36:09
URL: http://ellinorolofson.blogg.se
Postat av: Erik

Min bäver var det fan inget fel på :(

2007-08-19 @ 20:30:50
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0