Fredag morgon

Hoppas den här dagen blir bättre än gårdagen. Har språk nu på morgonen, och tvingas att ha Italienska.. Tror faktiskt inte att vi kommer få byta språk. Det är riktigt dåligt att vi inte får ha tyska bara för att det inte passar in i vårat schema. Är det det som ska styra? Det var ju faktiskt jag som fick välja, inte att dom väljer av det jag valt. Jaja, nu har jag klagat så mycket både igår och idag, så nu ska jag försöka vara lite positiv! Efter skolan ska jag på en tripp till Stockholm med Carolina. Sen ikväll bär det av hem till henne med Marianne för att ha filmkväll. Sen om jag hinner så ska jag träffa Erik efteråt. Får se hur länge jag är där.

Nu ska jag sakta börja dra mig mot bussen.

image241

Kommentarer
Postat av: Erik

Hoppasss :D

2007-08-31 @ 14:31:10
URL: http://westerback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0