Växjö !

Nu sitter jag här i Växjö, Lenhovda, hos Johan . Vaknade för ett tag sen, hade tråkigt, så jag satte mig här .Carin och Johan sover fortfarande . Nu ska jag berätta ommin gårdag..

Gick upp vid 08:00 . Erik sov hos mig  då (: Vid 09:00 kom Carinmed sin pappa och Chanelle . Viåkte först upp till fornhöjden och sa hej då till alla hennes systrars barn . Senåkte vi  till Södertälje Syd . Tog bussen.. åkte i drygt 6 timmar innan vi kom fram . Vi fick st¨och vänta ett tag ute i buchen ett tag innan Johan och hans kusin kom och hämtade oss . Senåkte vi in till Växjö ett tag innan vi åktehem till Johan och bytte om . Sen åkte vi till Johans mamma för att ätapåskmiddag . Det var roligt :P Senåkte vi till Johan,satt lite vid datorn,sen gick vi ut en sväng :P När vi kom hem kollade vi på film, men Carin somnade, så vi stängde av efter typ halva :P

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska göra . Blir säkert kul iaf :P

Chaao

Kommentarer
Postat av: Erik

Kusin ? :O

2007-04-08 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0