Växjö forts.

Min sista dag i Växjö . Åker hem imorgon med bussen kl. 08:00 . Kommer hem vi 13:50 . Har varit kul här (: Har varit med om massa roliga saker, men kan inte komma på ngt speciellt just nu :P Här kommer en lista, som jag snott av Andrea än en gång :P

1.Var hittade du den här listan? På Andreas blogg
2. Var är dina föräldrar födda? Finland och Sverige
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Kommer inte ihåg
4. Vilken är din favoritrestaurang? Nancy's och Eagles
5. När badade du i en pool senast? I oktober
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Yes, var Pippi i våran egen påhittade Pippi-pjäs :P
7. Hur många barn vill du ha? Har inte riktigt bestämt än, men två kanske
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Vet inte
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Neej inte direkt...
10. Vad har du för TV-kanaler? Har inte koll på det tyvärr
11. Har du åkt moped någon gång? Har aldrig kört, men har åkt ;P
12. Har du busringt någon gång? Of course
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cypern
16. Har du en egen trädgård? Japp
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Brukar inte titta på tecknade serier
18. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, har aldrig kunnat det heller tror jag
19. Badkar eller duschkabin? Badkar, är ganska skönt att kunna bada ibland
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Music and lyrics och The Holiday
21. Favoritpizza? Vesuvio
22. Chips eller popcorn? Lättsaltade chips, annars popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ööh, neej ?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Neej      26. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Åt ute vet jag inte, men åt pizza med Carin och Johan
28. Favoritchoklad? Marabou, frukt och mandel
29. När röstade du senast? Jadu, var med och röstade om ngt som hade med bron på stan att göra i 8an :P
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Typ 5 år sen
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?  Jaa, i LT-cup
32. Är du bra på matlagning? Joo, ibland så ;P
33. Klarar du att tänka själv? Beror väl på vad det är jag ska göra
34. Har du beställt något från TVshop? Neej, men min lillebror har :P
35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Njaa, svarta byxor och vit tröja när jag praoade på hotell
36. Vad var det senaste du handlade? Köpte grejer som jag ska äta på bussen imorgon
37. Har du kräkts offentligt? Neej
38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken
39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jodå
40. Har du ringt något betalnummer? Jaa, ngn gång ar jag väl det
41. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, det bestämmer man väl själv
42. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Måste väl vara min farmor eller ngn
43. Hade du mycket hår som liten bebis? Nja, inte såå mkt
44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget
45. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Lyssnar på musik innan jag somnar
46. Vad är du tacksam för idag? För att jag har fått kommit hit till Växjö och hälsat på Carin (:

Det var allt för mig, tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0