Skola imorgon..

Hallå .

Det här lovet har varit jättebra (:
Igår efter att jag städat och gjort mi iorning kom Erik oxh hans mamma och hämtade mig, åkte hem till dom, hämtade filmen som jag och Erik lånat (som Tindra typ ätit upp) och åkte och lämnade den . Haha, Erik skämdes ;P
När vi sen kom hem till Erik igen så sov Erik, och jag spelade Harpan :D Haha, så söt (: Sen åt vi glass ute i solen, och sen grillad korv med bröd, mmmmm . Sen åkte vi till Lindboms och köpte godis (tjockisar ;P) . Sen spelade vi kort med Elin igen, och jag förlorade :( Sen kollade vi på slutet av ngn fotbollsmaych som Erik ville se . Och sen lagade vi lasagne :) Jag tyckte att det var kul, men Erik verkade inte vara så sugen på att göra det :P Sen åt vi, och det var jättegott (: Sen tittade vi på slutet av Pokerfejs och sen på Boog & Elliot .

Idag så var jag jättetrött naär jag vaknade :O Inte ofta som det händer :P Vi gick upp, åt frukost, sen märkte Erik att hans mamma råkat torktumla hans nya tröja, så den krympte :( Då blev han lite ilsk :P Så jag fick den, och så begav vi oss ner på stan för att leta efter en ny . Men antagligen så hade H&M här i Södertälje inte fått in sådana tröjor, så på onsdag så ska jag och Erik in till Sthlm för att leta efter en ny . Sen skjustade Erik hem mig, och jag städade lite när jag kom hem.. Sen pluggade jag lite.. Och helt plötsligt så blev jag sugen på lasagnen som Erik och jag gjorde igår, så jag frågade mamma om jag fick göra det till middag (: Och det fick jag, och när jag åt så åt jag nästan tills jag sprack :D Haha . Tjock . Och nu sitter jag här och bloggar :P

Imorgon är det skola... Jobbigt.. Men nu är det bara den här veckan, sen har jag karaktärsvecka.. och då har vi bara korta dagar tror jag.. samma vecka är del valborg, och sen en vanlig skolvecka, sen kristi himmelfärd.. sen börjar det närma sig slutet (: Längtar efter sommaren .

Och valborg.. Det kommer bli så mysigt (: Läängtaah .

Nej nu ska jag gå och göra något annat (:

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0