School

I have English right now. Thats why I'm writing in English ^^ Nej jag bara skojade . Jag ska inte skriva på engelska utan på svenska ;) Helgen var rolig och mysig :) Som sagt så fyllde Eriks brorsa år, så det kom dit folk, men det var trevligt . Visade sig att Eriks fafars fru känner min mentor Lotti ;P Det var lite kul :P Lite senare på kvällen tittade vi på en lång film . Jag blev trött jättesnabbt, men jag var tvungen att hålla mig vaken för filmen var så bra och jag ville se hur den slutade :P

Igår kom jag hem vid 12.00 . Hade lite att göra hemma . Träffade pappa som åkte till Italien i måndags . Fick godis och pengar av honom av ngn anledning :P Men pengar är alltid bra ;P Fiskskålen har blivit helt grön.. Och jag har inte tid ngn gång i veckan att göra rent den så det får ngn annan göra . Ska nu berätta om min kommande vecka .

Måndag (idag): Plugga Natur till provbet imorgon + historian som ska vara klar på onsdag men hinner inte på tisdag.
Tisdag: Träffa Carin :) Hon kanske förjer med till skolan, om hon vill ? Sen ska vi antagligen ner till Maren om det är fint väder . Måste lämna mina skor hos skomakaren också .
Onsdag: Få mina linser (äntligen !) . Ska sen träffa Erik .
Torsdag: Träffa Carin ? Gå och kolla på Scania cup ?
Fredag: Köpa skor ? Träffa Erik iaf, så då får han hänga med ;P
Lördag: Åka till Växjö med Carin förmodligen :D
Söndag: Växjö !

Det var allt för mig
Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0