Lista

Tio första
Första bästa kompis: Carin
Första bil: Har aldrig haft ngn
Första kärlek: Emil
Första husdjur: Katten Simon
Första semester: Utanför norden: Cypern.. Sen vet jag inte, Finland kanske
Första jobb: Har aldrig jobbat på riktigt.. bara praoat
Första köpta skiva: Spice Girls första album
Första riktiga kärlek: Oliver
Första piercing: Öronen, men skulle vilja ha i naveln
Första konsert: Avril Lavigne

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Xider
Senaste bilfärd: När jag åkte hem till Erik igår
Senaste Boog & Elliot
Senaste ringda telefonsamtal: Till pappa
Senaste bubbelbadet: Hmm.. Det var ett tag sen.. Hemma hos Erik tror jag
Senaste spelade cd: Christian Walz - Paint by numbers
Senaste kyss: Erik (:
Senaste gången du grät: Kommer inte ihåg :S
Senaste måltiden: Middag, lasagne

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Neej
Blivit arresterad: Neej
Blivit kär vid första ögonkastet: Hmm, lite småkär kanske :P
Fastnat med blicken i någons urringning: Det har väl alla ?
Fått ditt hjärta krossat: Jodå, fleera gånger
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Japp
Haft ett one night stand: Nope
Busringt till någon: Självklart

Sex saker du gjort idag
1. Ätit toast
2. Gått på stan
3. Åkt moppe
4. Pluggat historia
5. Städat
6. Lagat lasagne

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Erik
2. Mina nya skor (alla 3)
3. Mina solglasögon
4. TVn
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för
Hmm.. Inte fyra.. Men två . Erik och Carin .

Tre val
Blått eller rött? Rött, of course
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Åka till Thailand eller Miami
2. Skaffa hund

En sak du ångrar
Att jag många gånger inte gjort som jag själv vill

Fyra personer som skulle kunna göra samma blogginlägg
Tre iaf.. Erik, Marianne och Andrea :P


Kommentarer
Postat av: Marre

"Fyra personer som skulle kunna göra samma blogginlägg" Tss ofta jag x)

2007-04-15 @ 21:27:47
Postat av: Ellinor

Marre: Ööh, jaa ? ;P

2007-04-17 @ 10:20:37
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0