Lista snodd från Andrea ;P

Eftersom jag har tråkigt och väntar på maten så snodde jag den här listan från Andrea :P

Var är du nu?
I mitt rum och har tråkigt
Lakrits eller choklad?
Choklad !!!
Barndomsidol?
Hmm.. Spice Girls och Aqua
Vilken tid gick du upp idag?
06:45
Vad ska du göra i helgen?
Förmodligen åka med Carin till Växjö (:
Hur brukar du ta dig fram?
Vanligtvis med buss
När kräktes du senast?
Jadu, det måste varit flera år sedan..
Din favoritlåt just nu?
Kommer inte ihåg vad den heter, typ "Just one" med Hoobastank
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Av pappa
Har du sovit i din egen säng inatt?
Japp
Det roligaste i ditt liv på länge?
Har faktiskt ingen aning
Senaste alkoholintag?
Var ett tag sen
Har du haft mörkt hår?
Kan väl säga att jag har ganska mörkt hår, eller ? Men har färgat det mörkt ett antal ggr också..
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Beige
Vad såg du senast på tv?
Parental Control, ett Amerikanskt program på MTV (I love them !)
Vad ska du göra idag?
Ska alldeles strax äta, sen kommer Carin hit
Har du bott i något annat land?
Om 3 veckor i England räknas så ja :P
Är du morgonpigg?
Beror på vilken tid jag lagt mig
Vad är du beroende av?
Hmm.. Jag vet faktiskt inte . Godis ? :P
Vem snackade du med senast?
Carin, när hon skulle hem från mig för att äta
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Beror väl på
Vad luktar gott?
Grillat, musm !
Har du borstat tänderna idag?
Ja, som varje dag
Tycker du om broccoli?
Hata hata hata
Vad är du snabb på?
Haha, ingenting ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0