Långhelg !

Långhelgen hittills har varit bra . Kommer inte ihåg i detalj vad jag gjort som jag brukar göra :P Men har varit hemma hos Erik . Har badat, lekt med Tindra (rena motionspasset ;P), köpt godis, varit på stan, kollat på tv, bastat.. Jaa, bl.a :P
Vaknade mitt i natten i dag och grät som fan, bara för att jag drömde en mardröm :( Och Erik blev jätterädd :P

Lite senare idag kommer Erik hit, ska sova här . Imorgon bitti kl. 08:00 kommer Filippa som jag ska passa . Hon ska hem vid 15.00 . Sen vid 16:45 åker jag + familj + Erik till Enhörna för att fira valborg . Efter det ska vi hem till Erik och bada och sådär .

Nej, nu ska jag ta och dammsuga lite . Ha det bra .

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0