Journalistik

Nu har jag journalistik . Har precis blivit klar med min text som jag ska lämna in (: Haha, jag tvekade att göra den där smileysen bara för att jag suttit och skrivit allvarligt i mer än 1 timme :P Nej nu får jag sluta . Carin kanske kommer hit på sista lektionen, sen ska vi ner på stan och sitta vid Maren och äta glass, hoppas det är fint väder då . Jag måste hämta mina skor idag också . Det var värsta billigt att klacka om dom . Bara 85 kr ! :O Värsta kapet . Lite senare ska vi och kolla på Scania Cup också .

Efter skolan måste jag sätta i mina linser, för jag får inte ha dom hela dagar nu i början, bara 6-7 timmar idag.. Så jag får se hur bra det kommer gå 8-)

I natt sov Erik hos mig . Det var mysigt, och roligt när han pratar i sömnen på morgonen och frågat om jag "fnösat" (fönat) håret :D Naaw :P

Nu är det bestämt ! Ska till Växjö på lördag :D Det ska bli såå kul . Jag och Carin måste ta massa pictures . På lördag kväll ska vi äta middag hos Johans familj :P Haha, det ska bli kul ;P

Nu ska jag göra ngt annat, typ gå in på bilddagboken eller ngt :P

Chaao

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag pratar inte i sömnen :(. Sen ikväll så vill jag träffa dig :O

2007-04-05 @ 15:14:28
URL: http://nogg.se/erikwesterback
Postat av: Andrea

bara 85 kronor? när jag klackade om mina stövlar så kostade det 160 :O var det där vid åhléns? JAG BLEV LURAD

2007-04-05 @ 17:00:42
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Neej, jag gjorde det hos den nya skomakaren på kringlan . Jag blev också förvånad över priset :P

2007-04-08 @ 08:56:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0