Hemma igen..

Dagen började med att jag vaknade på Carins internat . Klädde på mig och sedan gick vi till matsalen för att äta frukost . Matsalen öppnade inte förrän 07.30 så jag blev lite stressad . Vid 07.44 lämnade jag Carin och begav mig till stationen, ensam ! Jag trodde ett tag att jag skulle missa bussen, men jag skyndade mig så mkt jag kunde och kom dit 07.55 . Det var ändå ganska skönt att åka buss själv . Sov mestadels av tiden, det kanske förklarar mitt ryggont :P Är inte van vid att sitta upp och sova :P När jag väl var framme i Södertälje kl. 14.10 så hämtade min pappa och mina brorsor mig . Lämnade Fredrik vid golfbanan och åkte sedan till enhörna, för Daniel skulle hämta ett spel i våran sommarstuga . När jag kom hem var jag alldeles slut . Ringde Erik som skulle komma hit . Det var skönt att träffa honom (: Vi gjorde inte så mkt, tog det lungt och låg och pratade och så . Sen åkte vi och åt på Kalas . När vi kom hem såg jag fram emot en timmes Desperate Housewives . Men kom det ? Neej ! Det var fucking jävla ishockey på tv ist . Blir så jävla trött på att dom ställer in program p.g.a. hockey ! Så nu måste jag vänte EN vecka för att få se det . Om dom ställer in Grey's Anatomy imorgon så ska jag fan döda dom . Där tog jag kanske i lite :P Men arg kommer jag bli .

Imorgon kommer min kusin hit . Ska passa henne . Kanske åker till torekällberget och tittar på djuren :P Sen efter Eriks träning så kommer han hit och ska sova här :)

Chaao


Kommentarer
Postat av: Erik

Ni hämtade väl Fredrik, inte lämnade ?

2007-04-11 @ 00:07:47
Postat av: Ellinor

Lämnade först, sen hämtade

2007-04-11 @ 17:51:03
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0