Dagarna som gått..

Hej hej . Nu ska jag berätta lite om vad jag gjort de senaste dagarna .

Torsdag: Vaknade hemma hos mig med Erik <3 Tog det lungt och så, sen kl. 12.43 (?) tog vi tåget till Sthlm . Eftersom jag hade massa pengar så kände jag att jag var tvungen att köpa ngt :P Jag köpte ett par guldiga ballerinaskor, vita leggings, en tröja, trosor och strumpbyxgrejs . Erik köpte jättefina kläder (: Sen åkte vi hem till mig . Jag packade lite saker och sedan bar det av hem till Erik . Spelade lite kort med hans mamma och sedan Elin . Sen åt vi pizza och bastade . Mysigt (: Efter det så färgade jag Eriks hår brunt, och det blev jättefint :D Hihi .



Fredag: Vi började dagen med att gå ut med Tindra på promenad i kanske en halvtimme . Åkte sen ner på stan med Eriks mamma, för dom skulle till apoteket . Sedan vandrade jag och Erik vidare ensama . Jag var tvungen att köpa något då med kände jag, så jag köpte ett halterneck-linne och ett par skor till :P (Min mamma tycker att jag är dum i huvet för att jag köpt 3 par skor på en vecka :P) . Men men . Erik köpte en fin tröja (: Käkade på Donken.. Ajaj.. Mc Donalds två dagar på raken, kan inte vara bra.. Åkte hem sen . Spelade Sverige-spelet med Elin, och det var faktiskt ganska kul, kanske för att jag vann dårå ;P Haha . Eriks mormor kom också (: Sen åkte jag och Erik och hyrde film på Videofemman . Hyrde "The Dark" . Sedan åkte vi och tankade och köpte godis till oss och hans mamma . När vi kom hem tittade vi på reprisen av Wild Kids, bara för att jag missade det i söndags :P Sen började vi titta på en film som hette "My date with Drew" . Den var konstig, och dåligt filmad . Sen åt vi, fläskfilé, pommes och bearneisås (vet inte hur det stavas ?) . Jag förstår inte hur Erik kan klaga på kött :P Det som är så gott :P Sen gick vi ut och kastade fresbee och lekte med Tindra . Men det var massa myggor ute, så vi gick in och började titta på filmen . Den var väl bra, men ganska konstig . Fattade inte slutet .



Lördag:
Vaknade bredvid Erik igen <3 Han gick upp vid 08:30, men jag orkade inte gå upp och äta frukost, så jag låg och drog mig i en halvtimme :P 09:30 så skulle Erik på match, så dom skjutsade hem mig, och nu sitter jag här (: Ska snart städa lite i mitt rum och äta frukost . Så nu ska jag sluta skriva :P

Ha det bra ni som nu läser det här . Chaao .

Kommentarer
Postat av: Andrea

mmm mmm mmm skor :) asfina! klänningen eller vad det är (som är högst upp) är skitsnygg :D den måste du ha på dig snarast hihi :)

2007-04-14 @ 12:00:30
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Ellinor

Andrea: Tack :D Jag ska ha på mig den imorgon hade jag tänkt :)

2007-04-15 @ 14:08:31
URL: http://ellinorolofson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0