Torsdag 30/11 -06

Sista dagen i november, imorgon är det december och jag får öppna min första lucka på min chokladkalender :D Haha .

Nu har jag Historia, men jag är klar med mitt arbete så jag bloggar lite ^^, Jag är klar med min saga på Power Point också så det känns extra bra ! Idag när jag kommer hem ska jag plugga Engelska glosor, fast det är inte så svårt.. Så då kan jag kolla på tv också :D Idag kommer Till salu, det brukar jag kolla på med min pappa ;P Haha .
Igår träffade jag Eriks hund, och den var såååå sööt !! Den är så fluffig och söt ! Jag typ dör . Mums :P

Igår när jag skulle till Erik efter skolan så stog bussen på bron i 10 min och var bara allmänt seg . Jobbigt . När jag kom hem till Erik så öppnade hans mamma för Erik är nog lite döv ;P Då fick jag se hunden, fast den sov och den var så söt :D Sen gick jag till Erik i hans rum . Vi låg och pratade lite och sen gick vi och klappade hunden :P Sen typ gick vi till ELLBE och var tjocka som vanligt . Sen när vi kom hem åt vi middag .  Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men vi kollade på Bonde söker fru och Lost sen iaf . Sen tog jag bussen hem .

På söndag har jag mycket att göra.. Först måste jag städa (som varje söndag), sen ska jag på dans och sen ska jag baka pepparkakor. Sen måste jag plugga lite också, om jag hinner och har ork .

Nu slutar historian och vi ska ha dubbelsvenska.. Usch .  Sen har vi långt hål och då ska jag och Marianne åka ner på stan och checka in den nya restaurangen på Kringlan (: Sen har vi Sam och sen slutar jag kl. 13.55 :D Idag ska jag leta om min far och mor köpt julklappar till mig ;D Haha . Evil..

Chaao bella !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0