Torsdag 23/11 -06

Halloj .

Nu har jag historia, fast vi har ingen lärare :D Egentligen kunde vi haft lite sovmorgon, men vi tycker så mkt om att gå i skolan så vi struntade i det ;P Haha nej nej nej . Vi måste göra på våra power point grejer .
I tisdags och igår hade vi temadagar . Inte så kul men bättre än skolan :P Jag tycker att det roligast var när vi fick gå hem ;D Hahahhahaha . När jag kom hem igår somnade jag i soffan i två timmar :P För jag har järnbrist ;D Igår var jag på dans :D Och det var jättekul :D Våran dans äger alla ;P Nej, jag ska inte vara så kaxig, men den är bra och rolig :) Nu ska jag ha svenska så jag hinner inte skriva mer .

Idag ska jag köpa nya skor och träffa Erik ;D Yeees !

Chaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0