Söndag 5/11 -06

Sista lediga dagen innan skolan . Suck . Slö dag idag . Erik sov här, men åkte hem i morse . Sitter fortfarande i pyjamasbyxor :P Har kollat på Idolreprisen och jag fattar fan inte varför Danny åkte ut . Nu sitter jag här vid datorn och min lillebror sitter och spelar på mitt tv-spel :P Snart kommer Desperate Housewives reprisen som jag också måste kolla på, för jag såg inte hela, och det är sista avsnittet :( Idag måste jag städa, eller dammsuga vardagsrummet och mitt rum iaf . Jag ska bada också (: Ska bli skönt . Har just övertalat min far om att han ska köpa mina skor (boots) åt mig idag när han hämtar Fredrik och hans kompisar från hockeymatchen :D Det enda jag behöver göra nu är att övertala mamma att dom ska betala dom . Liksom 300 spänn, det är inte ens mycket för ett par boots ! Hoppas jag får dom iaf, för då blir jag glad (:
Imorgon är det skola igen.. På mitt långa hål ska jag träffa Erik nere på stan, för han är ledig (: Sen avslutar jag min härligt långa skoldag med Italienska med Gunnilla<3 Liksom, yes vilken undebar dag ! Fast onsdagar är endå värst, och längts . Både Italienska och gympa då.. och Sam . På tisdag börjar "Ugly Betty", sen kommer dubbelsvdnitt på "Grey's Anatomy" :D Om det är ngn som har lust att ladda ner låten till den reklamen där dom sjunger "I belive in miracles, wher'e you from, you sexy thing" så får ni gärna adda mig på msn och skicka den till mig (:
Skriver kanske lite senare idag .

Kommentarer
Postat av: EjiC

hahahahahahaha, du e sååååååå rolig Ellinor..

2006-11-05 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0