Söndag 29 - Måndag 30/10 -06

Nu ska jag berätta om kryssningen jag och Carin var på (:

Söndag .
Först tog vi tåget mot Sthlm med vårat pick och pack . Sen åkte vi läskig tunnelbana till slussen . Där skulle vi vänta på Viking Line bussen.. Men den kom inte, så vi gick (: Sen när vi var framme hämtade vi våra hytt-nycklar och ställde oss i en "kö" . Då såg vi Paul med den fina gubbkepsen från Idol 2004 och Sebstian med den fula jackan som sökte både Idol 05 och 06 . Sen fick vi gå ombord och jag var spänd ;P Vi gick till våran hytt och gjorde oss hemmstadda . Sen tog vi en tur på båten och kollade läget . Sen gick vi till hytten igen och gjorde oss iordning för middagen . Sen stog vi i kö till en resturang . Då ställde sig 3 fulla killar bakom oss och dom var SÅ roliga :D Jag fick magknip och kunde inte andas :D Det stog en tant framför oss, och hon hade ett svart krulligt örhänge, och en utav killarna tog på det och frågade om dte var en lakritsrem :D haha . Sen sa han "Jag blev lite sugen när jag såg dig ." Hahaha . Eftersom det inte fanns ngn plats i den restaurangen vi skulle äta på så fick vi sitta i en annan mkt finare och elegantare restaurang :D Och killarna satt bredvid oss och var roliga :P Dom mobbade oss och frågade oss min vi skulle dricka saft och äta pankakor, men då var Carin kaxig och sa att vi faktiskt skulle dricka saft och äta bulla ;D Sen var killarna rolig igen och sa till servitrisen som hade fixat allt att dom hade gett dricksen till hennes "polare" (en annan servitör) . Hahah det var så kul :D Efter vi ätit gick vi till "Fun Club" där Idol skulle uppträda . Men vi var där typ 45 min innan . Sen kom Idol och jag blev värsta uppspelt :D Haha . Johan och Danny vinkade till mig :D Och sen gav Cissi tummen upp till mig och Carin :D Sen var Idol slut och alla blev ledsna . Lite senare tog vi oss en drink ;P Sen bar det ut på dansgolvet :D Haha . Det var så kul när vi dansade som vi gjorde på balen :D Haha . Sen skulle vi gå ut och ta oss lite luft, och vilka står utanför Fun Club ? Johan och Danny :D Vi kramade Danny och han var så mysig :D Sen kramade vi Johan och han var inte lika mysig men lite mysig :D Sen efter ett tag kom snygg-erik, då fick jag damp :D Honom kramade jag också :D Sen kom Cissi och hon är så jääävla cool :D Sen skulle vi springa och hämta min kamera i hytten, och vi hann tillbaka innan dom gick, men fan så ska kameran ha slut på batterier också ! Så det blev ingen bild . Sen gick vi tillbaka till Fun Club, och där satt Markus och Felicia . Felicia dissade mig när jag sa hej, så jag ville inte ha en kram av henne :( Sen kramade vi Markus och han kramades hårt :D Sen gled vi ut på dansgolvet igen ;P Haha . Typ vid 02.00 -tiden slocknade vi i stolarna bredvid dansgolvet, så vi bestämde oss för att gå och lägga oss.

Måndag . Vi vaknade 09.15 och gick sedan och åt frukostbuffé (: Musm . Efter det gick vi till hytten och råkade somna igen till 13.30 tror jag . Då fick vi brått för vi skulle fotas tillsammans med Idolerna . När vi blev klaar ställde vi oss i den långa kön och stod där, inte så länge faktiskt . När vi kom in i rummet där vi skullefotas fick vi massa gratissaker från dustinhome :D Sen tog vi fotot och ställde oss i kön igen, för man fick bara ta med 3 av idolerna, och vi ville ha med dom andra också :) Sen gick vi och shoppade loss på tax freen . Sen gick vi till hytten och sen ställde vi oss i kön till autograferna . Där stod vi i kö 1 timme men sen kom vi äntligen fram . Då fick vi ett signerat foto med alla Idolerna på . Sen gick vi till hytten och packade alla grejer och sen bar vi upp allt . Då lekte vi lite egna Idoler och satte oss där dom satt . Sen bar det av hemåt . När vi kom av båten gick vi till Donken och åt . Då tappade Carin sin glass och dricka på golvet, och hon fick inte nya :O Så då köpte jag det åt henne (: Sen åkte vi hem . Sen var jag med Erik .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0