Söndag 19/11 -06

Nu ska jag berätta lite om min helg .

Fredag: Skola som vanligt . Vanlig fredag . Hade gympa med 2orna igen . Volleyboll, och då var jag inte lika rädd för bollen :P När jag slutat skyndade jag mig till bussen, och sen träffade jag min alldeles egna Erik på stan :P Vi tog tåget hem till mig . Sen pratade vi lite och sen gick jag och duschade . Sen kom min pappa hem och då åkte jag, Erik, pappa och Daniel till optikern nere på stan eftersom mina glasögon gått sönder . Efter många om och men så gick chefen med på att jag ska få välja vilka bågar som helst i hela butiken (och jag är ledsen för det för jag älskar mina nya glasögon :'( ) Det var iaf en där som hjälpte mig att plocka ut ett par nya bågar, och dom fanns bara i lila och blått . Blått såg cp ut, så jag tog lila (dom är inte direkt lila, itan mer röda) Dom ser ganska konstiga ut, bågarna asså, för dom går inte att vika :P Eftersom glaset var så runt så sa chefen att han kunde slipa dom så att dom hade samma form som mina gamla glasögon, då blev jag lite nöjdare :P Sen gick vi därifrån och till kringlan leksaker . Och jag hittade Bert på dvd !!! Alla delar som jag inte har ! Och det var två dvd skivor, och två kostade bara 99 kr, men Daniel ville inte köpa dom åt mig :P Han dissade Bert för en bilbana 8-) Jaja, sen gick vi till Ica och där var vi tjocka och köpte godis/chips . Sen gick vi till bilen och åkte hem . Min far gav oss pengar och släppte av oss vid Kalas (Östertälje pizzeria) . Där åt vi . Sen gick vi hem och jag packade lite grejer för jag skulle sova hos Erik (: Det var kallt ute :( Men sen kom vi äntligen fram . Kollade vi på Idol ? Ja det gjorde vi :D Haha jag kommer inte ihåg :D Men det var iaf mysigt (: Sen sov vi .

Lördag: Vaknade bredvid Erik som alltid vaknar före mig känns det som :P Erik gick och duschade och jag låg och drog mig ;P Sen när jag gjort mig iordning klart (eftersom jag är så mkt segare än Erik) så tog vi bussen hem till mig för att hämta min mammas busskort . Men min mamma hade inget busskort :O Så jag fick pengar ist :P Sen tog vi tåget till Tullinge . Tullinge är som en ända stor jävla uppförbacke :P Vi tittade på Eriks 3 hus :P Dom var fina (: Vi ska flytta till Tullinge ;) När vi gått runt och kollat åkte vi hem till mig . Vi bestämde att vi skulle baka vaniljmunkar :D Fast jag fick inte för min mamam för det var tydligen farligt, plus att man behöver en fritös :P Vilket vi då inte har :P Så vi bestämde oss för att baka morotskaka ist . Då var vi tvugna att ha philadelphia, så vi gick till limpan och köpte det . På vägen träffade vi några skitungar som tyckte vi var snygga . När vi kom hem gjorde vi hamburgare och sen morotskaka, och erik är jätteduktig på att riva morötter ;) Sen när kakan var i ugnen gick vi in i vardagsrummet och kollade på tv . Erik mådde inge bra :( Så han somnade med huvudet i mitt knä, sööööööt :D Sen när han vaknade så gjorde jag o'boy till honom, för det ville han ha :) Och saft till mig :) Sen smetade jag på grejen som man ska ha på morotskakan på morotskakan ;P Och jag skrev "E + E = Bäst" med grönt, så jääävla snyggt ;D Vi åt den och tittade på deal or no deal . Sen gick vi upp på övervåningen och kollade på min äckliga film Abberation på våran hemmabio (: Det är mkt läskigare om man ser på stor skärm :P Efter det var vi trötta så vi gick och la oss, tror jag . Sen somnade jag, men Erik låg vaken, sen skulle han på toa och då vaknade jag . Sen låg jag och pratade med honom och tittade på honom, det var mysigt (: Sen somnade vi .

Söndag: Vaknade . Pratade mer Erik . Följde med honom ner till dörren . Städade mitt rum . Åkte till dansen . På dansen var det jätteroligt idag :D Vi ska inte dansa till London Bridge bestämde Jessica :P Utan nu har vi fått en egen dans ist :D Den är mkt roliga och coolare :D Vi ska dansa den på stan på Söndag :) Om det är ngn som vill komma och kolla så fråga bara om tiderna ;) Sen åkte jag hem . Städade ännu mer och tjurade på min mamma och pappa . Sen pluggade jag lite . Sen har jag nog bara suttit här . Hmm.. Jopp :P Ska snart ta mig en snabbdusch innan jag går och lägger mig .

Jag vet vad jag ska köpa i julklapp till Erik ;D

Ellinor

Kommentarer
Postat av: <3

2006-11-19 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0