Söndag 12/11 -06

Nu är det 3e gången jag skriver idag . Cp-bloggen cp:ar sig hela tiden..

Fredag:

Gick i skolan . Hade volleyboll turnering mot 2 orna och jag var livrädd för bollen, jag skadade mig på fingret också :( Träffade Erik nere på stan, åkte hem till mig.. Jag duschade . På kvällen var vi tvugna att vara hemma för att passa min lillebror, eftersom alla i min familj skulle bort . Så vi beställde pizza, ellerJAG rättare sagt, för jag var modigast . Pizzerian ringde 2 ggr efter att jag beställt för att fråga vad min adress var . Vad har pizzerior för problem med våran gata egentligen ? Jaja . Sen åt vi pizza och tittade på reprisen av Ugly Betty . Sen kollade vi på Idol och Hey Baberiba . Vid 22.00 kom min mamma hem, så då åkte vi till Erik . Vi tittade på En prinsessas dagbok 2 . Fast jag somnade efter inte så många minuter . Sen vaknade jag och somnade igen .

Lördag:

Vaknade.. Kommer faktiskt inte ihåg så mkt av det som hände på morgonen . Men vi åkte iaf till Sthlm . Det regnade ganska mkt ute, så det var väl tur att jag inte orkade sminka mig då . Vi tog bussen till Östertälje Station, och sen tog vi tåget . När vi kom fram tog vi båda ut pengar på Åhléns och sen gick vi och åt på gnt ställe som hade jättegod kebabsås :P Sen vandrade vi runt lite och jag hade problem med att hitta en present åt min far . Men det slutade me att jag köpte Da Vinci Koden på DVD till honom . Sen åkte vi hem och åt med min kära familj . Sen kollade vi på Tv och sen spelade vi EyeToy . Båda blev jättesvettiga ;P Så vi duschade . Sen tittade vi på Skruva den som Beckham, och jag somnade återigen i mitten av filmen .

Söndag:

Vaknade när min mamma knackade på dörren . Gick upp och grattade min Far på Fars dag . Sen gick jag upp till mitt rum igen . Där tittade jag på när Erik sov, men sen vaknade han :P Då låg han i min säng medan jag städade mitt rum . Sen blev det fel, och Erik gick hem . Sen tog jag bussen till stan med Fanny . Där tittade vi på lite grejer, jag hittade en jättefin jacka :D Men dock inte i min storlek :( Den var ju röd och allting :( Sen gick vi till dansen och det är massa bra människor i min grupp nu :O Så nu framstås jag som dååålig . Not good :P Vi gick igenom tomtedansen från förra året, för vi ska dansa den på stan igen för småbarnens skull . Sen hade vi uppvärmning och jag dog . Två gånger . Sen gjorde vi en ny dans till en Christina Aguilera låt . Den är rolig (: Sen träffade jag Kakan (: Sen tog jag bussen hem och åt tårta med min familj . Sen satte jag mig vid datorn . Sen kollade jag på filmen från Estrad -05 . Sen rinde Erik . Sen spelade jag EyeToy med min lillebror . Sen dog jag i soffan och kollade på tv . Sen åt jag och dukade av . Sen satte jag mig vid datorn och skrev blogg (2ggr) . Så nu efter dessa två misstag ska jag spara texten innan jag sparar bloggen . Smart va ? Efter det så badade jag, det var skönt, men nu har jag kramp i armen :P Nu väntar jag på att Erik ska borsta tänderna klart så att han kan fortsätta att prata i telefon med mig . Jag är jättetörstig typ hela tiden :S Typ vätskebrist ;P Snart ska jag gå och dricka . Men nu ska jag stänga av datorn . Ha ett bra liv gott folk !

Erik ! Vi måste till IKEA snart ! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska, när du har pengar :P

2006-11-13 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0