Måndag 27/11 -06

Heej

Nu ska jag börja med att berätta om min helg (:

I lördags vaknade jag hos Erik . Fast det kanske jag redan berättat om i min senaste blogg *-) Jaja . Jag hoppar över lördagen :P I söndags vaknade jag runt 09.50 för jag skulle gå upp och göra mig iordning inför dansen på stan . Men Erik låg kvar tills typ ½ timme innan vi skulle åka :P Jaja, sen tog vi bussen ner på stan, då gick jag och Fanny av vid Köpmangatan men Erik fortsatte till Centralen . För han skulle göra ngt hemligt som jag inte fick veta, men jag hade mina aningar ;P Min grupp samlades bakom scenen och då fick vi värsta fula klittertopparna som vi skulle ha på oss ovanför våra svarta linnen . Usch . Sen dansade vi våra två danser, sen hade vi ledigt i typ 45 min . Då jag jag runt på stan med Fannt och Erik . Sen skulle vi dansa igen . Efter det gick Erik hem . Så jag gick runt på stan med Fanny . Sen skulle vi dansa igen . Efter det träffade vi Carin, och sen hennes mamma :P Sen gick vi runt på stan igen... Sen skulle vi dansa igeeen, och det var sista gången den dagen :P När det var klart åkte jag hem . Då bytte jag om, sen kom Erik . Sen åkte vi ner på stan för vi skulle på bio . Och ERIK tog fel på tiden så vi trodde att vi var där en kvart innan filmen började . När vi kom dit var det typ inte en kotte där :P Så vi började fundera på om dom kanske gått in i salongen . Men jag som är smart kollade på klockan och märkte att vi var där en timme för tidigt :P Såååå, vi vandrade runt . Gick till tidermans café och fikade . Sen gick vi runt lite till :P Sen gick vi tillbaka till bion . Där köpte Erik popcorn till oss :) Sen gick vi in i salongen . Om ni undrar så skulle vi se "Djävulen bär Prada" . Jag tycker den var jättebra :D Efter filmen så gick vi hem till Erik, för bussen skulle inte komma förrän typ en ½ timme . När vi kom dit gick vi till köket, för Eriks mamma gjorde sås och potatis till oss :P Och så hade hon dukat jättefint i källaren med ljus och sånt :D Sen åt vi, och sen välte vi  stearin i en utav fotöljerna (Det var sussis fel 8-)) Haha . Sen bastade vi, det var skönt, även fast jag inte klarar av att vara där inne så länge :P När vi duschat och klätt på oss gick vi in på Eriks rum och tittade på Mr. & Mrs. Smith, för det tyckte vi var passande, fast jag somnade förstås nästan precis efter filmen börjat :P
I morse så slog Erik i mitt huvud i hans datorbordskant och så hade jag en obehaglig dröm . Det var inte kul . Efter ett tag gick vi upp och åt frukost och kollade på ett roligt tv-program :P Sen kom jag på den braiga idén att vi skulle spela The Sims 2 ! :D Fast tyvärr så var inte Djurliv där, så vi fick spela det första . Men det är också kul (: Det spelade vi ett tag och jag fick jävligt ont i ryggen :/  Sen ringde min pappa och sa att jag var tvungen att komma hem och leta efter en grej som tillhör min fjärrkontroll, för han skulle lämna tillbaka min cp-tv . Så då kunde inte jag följa med Erik på¨stan . Sen ringde han igen och sa att han hittade den, så då kunde jag föje med Erik på stan :D Först gick vi till hans pappa för Erik skulle lämna sina grejer . Sen tvingade Erik mig att gå ner ist för att ta hissen, fast den åkte förbi oss 2 ggr . Sen i slutet tävlade vi, och tyvärr så vann jag inte, men jag är inte ngn dålig förlorare så jag bryr mig inte ;P Sen tog vi bussen till stan och köpte hårwax till Erik . Han gjorde ett riktigt kap . Han köpte två hårwaxburkar för 159 kr ist för en :O Sen kollade vi på fotbollsskor, och sen gick vi till ICA och var tjocka . Sen tog jag bussen hem som tog 45 min ist för 25 . Det är den där jävla brons fel asså . När jag kom hem städade jag flitigt mitt rum, och sen åt jag middag . Efter middagen fortsatte jag att städa mitt rum, och sen vart jag helt slut så jag la mig i soffan och kollade på tv . Orkade tyvärr inte plugga till Italienskaprovet som jag ska ha på onsdag . Vet inte ens vad vi ska ha på provet, för när hon berättade det hade jag nackspärr så då gick jag hem . Sen hade jag temadagar . Och idag var jag ledig . Har inte varit där på 3 lektioner i rad . Asså jag bryr mig inte om jag får IG i italienskan, för hon är så jävla dum i huvudet . Hatar henne . Hon är min hatlärarae ! (; Jaja, nu ska jag gå och lägga mig . Skooola imorgon :(

Heej dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0